استاندار اردبیل؛

سیاست دولت اشتغالزایی جوانان کشور است

استاندار اردبیل گفت: سیاست دولت اشتغالزایی جوانان در کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل گفت: سیاست دولت اشتغالزایی جوانان در کشور است و بر این اساس در استان اردبیل نیز تلاش بر این است که سال آینده برای 20 هزار نفر در این استان فرصت شغلی فراهم شود.

وی افزود: برای تحقق این امر بروز رسانی سند توسعه اشتغال را در دست تدوین داریم که بزودی برش شهرستانی این سند تهیه شده و بر اساس آن ظرفیت هریک از شهرستان ها در اشتغالزایی مشخص خواهد شد.

استاندار اردبیل اضافه کرد: اشتغال و کاهش بیکاری از محوری ترین برنامه های دولت در استان است و سعی داریم علاوه بر تهیه سند توسعه اشتغال، سرمایه گذاری بخش خصوصی را هم در استان افزایش دهیم.

بهنام جو با اشاره به اهمیت صادرات در استان گفت: سند توسعه صادرات استان با مشارکت بخش خصوصی نیز در دست تدوین است و تا 2 ماه آینده این سند نیز تدوین می شود.

وی با اشاره به اهمیت توسعه صادرات در استان اردبیل اظهار کرد: اجرای طرح هایی چون منطقه آزاد تجاری، صنعتی، بندر خشک و منطقه ویژه اقتصادی نمین فرصت های ارزشمندی در این زمینه هستند که عملیاتی شدن و تکمیل آنها با جدیت پیگیری می شود و با راه اندازی این طرح ها شاهد رونق اقتصادی در استان خواهیم بود.

بهنام جو گفت: لایحه منطقه آزاد تجاری، صنعتی توسط دولت تصویب شده و برای تایید نهایی به مجلس ارسال شده اما ما منتظر نمانده و از هم اکنون بحث مطالعات و مشاوره آن را شروع کرده ایم.

 

انتهای پیام/ح

سند توسعه صادرات استان اردبیل تدوین می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.