محرومیت‌زدایی توسط جهاد سازندگی؛

خارج شدن ۱۱میلیارد مترمکعب آب بدون استفاده از لرستان

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) از خارج شدن۱۱ میلیارد مترمکعب آب بدون استفاده از لرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به اینکه در سراسر کشور در کنار طرح های در حال احداث بحث محرومیت‌زدایی اصولی را تا شعاع ۷۰ کیلومتری هر طرح در دستور کارداریم و انجام می‌دهیم اظهار داشت: تمامی مجموعه‌های قرارگاه خاتم در روستا‌های محروم اطراف طرح های در دست‌ساخت در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی فعال هستند.

وی بابیان اینکه درگذشته بحث محرومیت‌زدایی توسط جهاد سازندگی انجام می‌شد افزود: این خلا امروز توسط قرارگاه سازندگی خاتم انبیاء پر می‌شود و امیدواریم بتوانیم با این‌گونه فعالیت‌ها به مردم مناطق کمتر توسعه‌یافته کشورمان که زحمتکش‌ترین قشر کشور هستند خدمتی ارائه کنیم.

سردار عبدالهی با اشاره به اینکه باید از این‌همه نعمت الهی بزرگ که خداوند به لرستان داده است به‌خوبی استفاده کنیم گفت: سالانه ۱۱ میلیارد مترمکعب آب با دبی بالا بدون استفاده از استان خارج می‌شود.

وی با طرح این سؤال که ما چه میزان از این آب را برای خودکفا بودن و اقتصاد منطقه استفاده کرده‌ایم؟ ادامه داد: لرستان دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه آب، خاک حاصلخیز است و باید خود مردم هم پای‌کار بیایند تا بتوانند بخشی از مشکلات اقتصادی و مالی را حل کنند.

انتهای پیام/م

۱۱ میلیارد مترمکعب آب بدون استفاده از لرستان خارج می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.