آتش زدن زندگی فقیرانه طلاب، فتح الفتوح نیست

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: اغتشاشگران با آتش کشیدن حجره یک طلبه گمان می‌کنند ،فتح الفتوح کرده‌اند در حالی که در این اتفاق تعدادی کتاب، دفتر و ابزار طلبگی طلاب فقیر را به آتش کشیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در حاشیه بازدید از حوزه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان اضافه کرد: فتنه‌گران حوزه علمیه‌ای را به آتش کشیدند که طلاب با کمترین امکانات معیشتی در آنجا سکونت داشتند و در نهایتِ زهد و زندگی فقیرانه به سر می‌برند.

وی افزود: فتح الفتوح توان و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به شما اجازه هیچ تعرضی را به ملت ایران نمی‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه مجازات سختی در انتظار دشمنان خواهد بود، گفت: همانطورکه نتیجه حمله به فیضیه برچیده شدن بساط استکباری و استعماری از مملک بود، این فتنه‌گری‌ها هم باعث می‌شود که در منطقه بساط دشمنان برچیده شود.

امام جمعه قزوین گفت: آن‌ها امروز آتش زدن مساجد، کتابخانه‌ها، فرهنگ و هویت مردم مسلمان ایران را افتخار خود می‌دانند و این آتش قطعاً دامن آن‌ها را خواهد گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: فریب‌خوردگان فتنه حسابشان جدا است که به خاطر نا آگاهی نفهمیده‌اند چه کاری انجام داده‌اند، اما باید آتش محرکان و آتش افروزان فتنه خاموش شود چرا که این مهم دستور قرآن است.

انتهای پیام/

بازدید نماینده ولی فقیه در استان قزوین از حوزه علمیه تاکستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۴ دی ۱۳۹۶
سلام. باید اغتشاشگران رو دستگیر ودر ملاء عام اعدام کنند تا درسی باشد برای فتنه گران دیگر که هرگز هوس اینچنینی به سرشان نزند.