نگاه مثبت مجلس برای پیگیری دغدغه‌های مربیان سوادآموزی

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بر پیگیری مسائل مربوط به آموزشیاران وآموزش دهندگان سوادآموزی تاکید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در دیدار با کارکنان معاونت سوادآموزی آموزش وپرورش استان گفت: مجلس نگاه مثبتی به پیگیری مسائل مربوط به مربیان سوادآموزی دارد و با جدیت این موضوع را پیگیری می کنید.


غلام محمد زارعی افزود: با توجه به شرایط موجود وبررسی وضعیت نیروی انسانی امیدواریم در مورد آنان تصمیمات خوبی اتخاذ شود.


نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیز در بازدید و بررسی برخی پرونده‌های مربوط به آموزشیاران و آموزش دهندگان با سابقه قبل از سال ۹۲ مجموعه سوادآموزی گفت: با بررسی جوانب این موضوع هر کاری که از دست نمایندگان برآید انجام می‌دهند.


عدل هاشمی پور افزود: اگر موضوع این مربیان حل شود بخش مهمی از مشکل اشتغال رفع خواهد شد.


معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم با ارائه گزارشی در موضوع طرح ویرایش تجمیعی آموزش دهندگان قبل از سال ۹۲ گفت: براساس بخشنامه، مدارک تمامی آموزش دهندگانی که قبل از سال ۹۲ حداقل ۵ نفر را دریک سال باسواد کرده اند جمع آوری ودر کمیسیون بررسی می‌شود و در صورت تأئید در سامانه سوادآموزی ثبت تا از سوی سازمان نهضت سوادآموزی کشور نیز بررسی و تأئید شود.


سیدحمدالله خواهش نیک افزود: تعداد زیادی از مراجعات روزانه به ادارات شهرستان‌ها و مناطق، کسانی هستند که تعداد نفرات سوادآموز ثبت شده به اسم آن‌ها زیر ۵ نفر است و یا اسامی به اسم افراد مدعی ثبت نشده است.


معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان گفت: انتظار داریم نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری لازم را برای وضعیت آموزشیاران قطع همکاری و آموزش دهندگان مشمول طرح ویرایش تجمیعی قبل از سال ۹۲ را انجام دهند.


وی ادامه داد: برای آموزش دهندگان با فعالیت بعد از سال ۹۲ هیچگونه بخشنامه‌ای صادر نشده است.

انتهای پیام/د

پیگیری دغدغه‌های مربیان سوادآموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.