سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه؛

پویایی بخش خصوصی می تواند جامعه مشکل زده اشتغال را نجات دهد

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: جلب مشارکت بخش غیردولتی و بنگاه‌های اقتصادی جهت سرمایه‌گذاری در آموزش‌های مهارتی با پشتیبانی بخش دولتی از اولویت های کاری این اداره کل است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  احسان ایمانی هرسینی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه  با بیان اینکه نگاه ویژه به شهرستانها از جمله اهداف اصلی این اداره کل است  بیان کرد: توجه به شهرستانها، جذب سرمایه گذار و جلوگیری از مهاجرت افراد به مرکز استان را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر هم اندیشی و تفکر و خلاقیت در بین انجمن ها و ارائه طرح های پویا از سوی اعضا گفت: انجمن ها منجر شده آموزشگاه ها دارای تشکیلات یکپارچه و منظمی شوند.

ایمانی هرسینی با اشاره به این مطلب که پیگیری بسیاری از امور مربوط به آموزشگاه ها بایستی به انجمن واگذار گردد گفت: این تشکیلات وظیفه راهبردی و نظارتی آموزشگاه ها را بعهده گیرند.

سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه در این نشست از جذب تسهیلات کم بهره جهت خرید تجهیزات آموزشگاهی خبرداد و گفت: درصدد هستیم ارائه آموزشهای فنی ومهارتی را به سمت بخش خصوصی انتقال دهیم.

وی با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی گفت: آموزشگاه های آزاد بازوی توانمند سازمان آموزش فنی و حرفه ای محسوب می شوند که با شناسایی نقاط ضعف و رفع آنها و برجسته سازی نقاط قوت، زمینه خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر را فراهم می کنند.

ایمانی هرسینی بر تغییر رویکردها و ارایه راهکارهای عملیاتی و اثرگذار، خروج از روزمرگی و تکرار، حرکت به سمت آموزش های بازار محور و درآمدزایی تاکید کرد.

وی افزود: کیفی سازی آموزش های ارایه شده در آموزشگاه های آزاد بر اساس استانداردهای آموزش فنی و حرفه ای و حرکت به سمت آموزش های اشتغال محور، کمک به نهادینه سازی و فرهنگ کسب و کار و شکوفا نمودن استعدادها در جهت کارآفرینی و سازندگی حایز اهمیت است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه با تاکید بر توسعه بخش خصوصی اضافه کرد: پویایی بخش خصوصی تنها مسیری است که می تواند جامعه مشکل زده اشتغال را نجات دهد.

انتهای پیام/ز

 

 

حرکت به سمت آموزش های اشتغال محور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.