نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی؛

اقتصاد مقاومتی در جامعه اجرا شود

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:برای حل مشکلات اقتصادی باید اقتصاد مقاومتی در جامعه اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در جمع راهپیمایان با تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی محکومیت آشوبگران گفت: مردم ولایی و انقلابی ارومیه با حضور گسترده خودشان نشان دادند که تا آخرین قطره خون راه امام، شهدا و رهبری را تا ظهور امام زمان عج ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد:ملت همیشه در صحنه، مقام معظم رهبری را در راه مقابله با ظلم و ستم تنها نمی‌گذارد.

وی اذعان کرد: ملت ایران مثل همیشه بیش از پیش در مقابل توطئه‌های دشمنان در پیروی از ولایت مستحکم‌تر خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در ادامه با اعلام بیزاری از کشور‌های آمریکا، عربستان، اسرائیل گفت: کسانی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را که مزین به نام خداوند تبارک و تعالی است آتش زدند از دشمنان اسلام هستند.

وی از مسئولین خواست در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تِلاش بیش از پیش داشته باشد و گفت: اگر کسی کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را با نا آرامی به هم زنند از دشمنان این نظام و انقلاب به شمار می‌روند.

امام جمعه ارومیه افزود: رهبرمعظم انقلاب مسئله اقتصاد را مهم‌ترین مشکل جامعه عنوان کرده اند و فرمودند که باید اقتصاد مقاومتی در جامعه اجرا شود.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی ادامه داد: برای حل مشکلات اقتصادی باید تولید ملی در جامعه تقویت و از آن حمایت شود و با مفسدین اقتصادی بر خورد جدی شود.

انتهای پیام/ن.م
 

مشکلات اقتصادی جامعه حل شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.