کمبود تجهیزات؛

کمبود تجهیزات آتش‌نشانی خرم‌آباد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد گفت: آتش‌نشانی خرم‌آباد همانند سنوات گذشته با کمبود شدید تجهیزات روبه‌رو است و به لحاظ تجهیزاتی که در ایستگاه‌ها موجود است در سطح یک مرکز استان نیستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حمید علیرضایی  مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خرم‌آباد بابیان اینکه در سطح شهرستان خرم‌آباد هشت ایستگاه آتش‌نشانی وجود دارد که از این تعداد هفت ایستگاه اطفاء حریق و یک ایستگاه امداد و نجات است اظهار داشت: احداث سه ایستگاه آتش‌نشانی در مناطق شمال شهر، مسکن مهر و ماسور نیاز است.

وی بیان کرد: در حال حاضر اعضای شورا و شهردار پیگیر احداث ایستگاه شریعتی هستند و رایزنی‌هایی شده که این ایستگاه احداث شود، زمین ایستگاه شریعتی به منابع طبیعی واگذار شد و پرسنل آتش‌نشانی در محوطه پارک مستقرند که اگر توافقاتی با منابع طبیعی انجام شود و زمین به شهرداری بازگردد، همچنین اعتبار لحاظ شود ایستگاه شریعتی احداث می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد به کمبود تجهیزات آتش‌نشانی اشاره و عنوان کرد: آتش‌نشانی خرم‌آباد همانند سنوات گذشته با کمبود شدید تجهیزات روبه‌رو است و به لحاظ تجهیزاتی که در ایستگاه‌ها موجود است در سطح یک مرکز استان نیستیم.

وی بیان کرد: پس از حادثه پلاسکو و آتش‌سوزی پاساژ قائم، در سطح کشور قول‌هایی برای تأمین تجهیزات داده شد، ولی تاکنون هیچ‌گونه کمکی برای به‌روز کردن تجهیزات آتش نشانی خرم‌آباد انجام نشده است.

علیرضایی تصریح کرد: اعضای شورای شهر و شهردار خرم‌آباد به جد پیگیر تأمین تجهیزات آتش‌نشانی هستند و تاکنون رایزنی‌هایی در وزارت کشور داشته‌اند که امیدواریم به نتیجه برسد.

وی خاطرنشان کرد: نردبانی که در ایستگاه قرار دارد مستهلک است و نمی‌توانیم از این نردبان استفاده کنیم و اگر تعمیر شود هزینه بالایی دارد، شهردار خرم‌آباد درخواست خرید یک نردبان ۳۲ متری را داشته و برای خرید آن حدود چهار میلیارد تومان نیاز است که برای تأمین اعتبار در حال رایزنی با وزارت کشور هستند.

انتهای پیام/م

آتش‌نشانی خرم‌آباد با کمبود تجهیزات مواجه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.