مردم زابل ناآرامی‌های اخیر در برخی نقاط کشور را محکوم کردند

مردم ولایتمدار زابل در شمال سیستان وبلوچستان با برگزاری راهپیمایی گسترده، ناآرامی‌های اخیر در برخی نقاط کشور را محکوم کرده و خواستار برخورد قاطع با مخلان امنیت و متجاوزان به اموال عمومی و خصوصی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مردم مومن و ولایتمدار همیشه در صحنه زابل با تجمع در میدان انقلاب اسلامی و حرکت به سمت چهار راه شهدا این شهر شعار مرگ بر فتنه گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر انگلیس را سردادند و فتنه گران را محکوم و با نظام و رهبری تجدید پیمان کردند.

دبیر جامعه علما منطقه سیستان در این آیین با محکومیت ناآرامی‌های اخیر در برخی نقاط کشور گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون دشمن راه‌های مختلفی را برای ضربه زدن به نظام اسلامی امتحان کرده و یک لحظه از دشمنی با نظام غافل نبوده است.

حجت الاسلام حسن خدری افزود: مردم سیستان هر گاه آرمان‌های نظام اسلامی را در خطر دیدند در صحنه حضور یافته و حمایت همه جانبه خود را از نظام و رهبری اعلام کردند.

وی اظهار داشت: در حماسه ۹ دی سال ۸۸ مردم ثابت کردند امت با وفا هستند.

دبیر جامعه علما و روحانیت منطقه سیستان با اشاره به برخورد یکی از دستفروشان تاکید کرد: امروزه ده‌ها و هزاران میلیارد تومان از سرمایه مردم در موسسات مالی وضعیت نامعلومی دارد و تاکنون با این موسسات برخورد قاطع نشده است.

وی افزود: اگر مسئولان از این ناهنجاری‌ها غفلت کنند دشمن از آن سوء استفاده می‌کند.

حجت الاسلام خدری گفت: امروز عربستان و آمریکا در سوریه و عراق شکست خورده اند و اکنون با توطئه‌های جدیدی در برخی نقاط کشور به دنبال ضربه زدن به نظام هستند، اما بدانند ملت ما بیدار است.

امام جمعه زهک یادآور شد: در چند روز اخیر تعدادی جیره خوار در برخی نقاط کشور برخلاف مکتب، اسلام، اخلاق و فریاد‌های اجتماعی به مردم و اموال عمومی آسیب می‌زنند در حالی که این اتفاقات جامعه ایران را نمی‌تواند متزلزل کند.

وی با بیان اینکه مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند از مسئولان خواست به طور جدی این مشکلات را پیگیری و رفع کنند.

شماری از شرکت کنندگان در این راهپیمایی  گفتند: با وجود اینکه مردم این منطقه افزون بر ۱۹ سال خشکسالی را پشت سر گذاشته اند، اما ذره‌ای انقلاب و نظام خود را تنها نمی‌گذارند و با تمام توان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

یکی از راهپیمایان سیستانی گفت: اتفاقات و اغتشاشات اخیر در برخی نقاط کشور دل مردم ما به درد آورد به همین سبب برای محکوم کردن این اقدامات ضد امنیتی راهپیمایی با شکوه‌تر از گذشته برگزار شد.

رضا شهرکی افزود: در چند روز اخیر گروهی از فتنه گران و آشوب گران به بیت المال آسیب رسانده و حتی به پرچم جمهوری اسلامی ایران اهانت کردند.

علی بازگیر یکی دیگر از شهروندان زابل اظهارداشت: حضور مردم سیستان در این راهپیمایی تودهنی بزرگی به فتنه گران بود و آن‌ها بدانند که ملت ایران با وجود تمام مشکلات پای نظام و انقلاب خود هستند.

وی ادامه داد: مردم منطقه سیستان مردمی ولایتمدار هستند و هر زمان که احساس کنند نقطه‌ای از این کشور دچار فتنه شده است برای حمایت از ولایت به پا می‌خیزند و بساط فتنه گران را جمع می‌کنند.

احسان دهمرده نیز تاکید کرد: مردم منطقه سیستان مشکلات فراوان معیشتی و اقتصادی دارند، اما این مطالبات را با اجتماعات مسالمت آمیزو راه‌ها قانونی به مسئولان کشوری بازگو می‌کنند.

انتهای پیام/ع

محکومیت مردم زابل ناآرامی‌های اخیر در برخی نقاط کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار