اجرای طرح خواهرخواندگی در دبستان‌های شیراز

طرح خواهر و برادرخواندگی در دبستان‌ های ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه دو شیراز اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ علی عسکر جمشیدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس گفت: در طرح خواهر و برادرخواندگی چند مدرسه برخوردار درقالب تشکیل یک گروه یک یا چند مدرسه محروم و غیربرخوردار را حمایت می‌کنند.

وی بیان کرد: در این طرح ابتدا مدیران سایرمدارس از مدارس محروم بازدید می‌کنند و گزارش نواقص ومشکلات آن‌ها تهیه و پس از تشکیل جلسات متعدد راهکار‌های حل مشکلات آن‌ها مشخص و هر آموزشگاه متعهد به حل یک یا چند مشکل می‌شود.

جمشیدی حمایت مدارس برخوردار از مدارس کم برخوردار و محروم افزایش روحیه تعاون وهمدلی به همراه هم افزایی بیشترو استفاده بهینه ازامکانات موجود را ازاهداف اجرای این طرح اعلام کرد.

 معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش ناحیه دو شیراز اظهار داشت: درحال حاضر ۲۶ گروه از مدارس دراین ناحیه تشکیل شده اند که با تهیه برنامه مشخص کار حمایت از سایر مدارس را برعهده دارند.

نصرالله ترابی همچنین از مشارکت خوب مدارس دولتی و غیردولتی این ناحیه خبرداد و گفت: ۶۸ مدرسه برخوردار کارحمایت سایر مدارس را برعهده دارند.

وی تصریح کرد: همچنین با هماهنگی با برخی پزشکان متعهد همه دانش آموزان این مدارس تحت پوشش ویزیت رایگان سلامت و دندانپزشکی قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/ر

طرح خواهرخواندگی در دبستان‌های ابتدایی ناحیه دو شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار