تصویب بیش ازهفت هزارمیلیارد ریال برای اجرای طرحهای فراگیراشتغال در استان

بیش از هفت هزار میلیارد ریال اعتبار امسال برای اجرای طرحهای فراگیر اشتغال در آذربایجانغربی مصوب شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ، اعتبارات طرحهای فراگیر اشتغال، توسعه پایدار مناطق روستایی، تعاون و مشاغل خانگی در نشستی با حضور مسؤلان و فعالان این عرصه در فرمانداری مهاباد اعلام شد.

 

صادق آهنگری مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی درنشست کمیته راهبری سرمایه گذاری وکارگروه اشتغال شهرستان مهاباد گفت: در سالجاری 702 میلیارد تومان اعتبار از محل طرح اشتغال فراگیر برای تأمین سرمایه در گردش واحدها و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان مصوب شده که از این مبلغ، 70 میلیارد تومان درکمیته های فنی استان به تصویب رسیده و به بانکهای عامل معرفی شده است.

 

رئیس خانه صنعت،معدن وتجارت آذربایجانغربی هم گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی استان با دریافت تسهیلات دوهزار میلیارد ریالی رونقی دوباره می گیرند.

 

محمدفاروق گرمیانی افزود: دو هزار و 300 میلیارد ریال امسال به 179 واحد تولیدی و صنعتی استان اختصاص یافته است که از این تعداد 123 واحد، کشاورزی و 56 واحد صنعتی هستند.

 

وی گفت: علاوه بر این یکهزار و 680 میلیارد ریال اعتبار هم برای اجرای طرح اشتغال پایدار در مناطق روستایی و مرزی و 305 میلیارد ریال هم برای توسعه مشاغل خانگی در استان در نظر گرفته شده که سهم شهرستان مهاباد 137 طرح با شش میلیارد ریال است.

انتهای پیام/ع

 اختصاص دوهزار و 300 میلیارد ریال به 179 واحد تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.