پیش بازی فیورنتینا-اینتر/شاگردان اسپالتی به دنبال اعاده حیثیت در فلورانس

نیم فصل دوم رقابت های سری آ ایتالیا امشب با بازی 2 تیم فیورنتینا و اینترمیلان، در ورزشگاه آرتمیو فرانکی شروع می شود.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان قرار است نیم فصل دوم رقابت های سری آ ایتالیا پس از وقفه ای چند روزه بار دیگر از امروز شروع شود و در مهم ترین دیدار این هفته نیز 2 تیم اینتر و فیورنتینا از ساعت 23:15 و با قضاوت پائولو والری در ورزشگاه آرتیمو فرانکی مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

شاگردان اسپالتی در حال حاضر با کسب 41 امتیاز از 19 بازی در رتبه سوم جدول جای گرفته اند و از حال روز چندان مساعدی در فوتبال ایتالیا برخوردار نیستند.نراتزوری ها که پیش از باخت مقابل اودینزه بدون شکست به صدرنشینی و آقایی خودشان در لیگ ایتالیا ادامه می دادند اما اکنون 3هفته ای می شود که از تب و تاب گذشته افتاده اند  و در 3 بازی اخیر خود تنها موفق به کسب یک امتیاز شده اند که این تعداد امتیازات نمی تواند برای تیمی که تا همین چند هفته پیش صدرنشین بلامنازع لیگ بود راضی کننده باشد.آبی و مشکی پوشان با وجود نمایش های خوبی که تا به اینجای کار بروز داده اند ولی در سه هفته اخیر، امتیازات زیادی را از دست داده اند و همین موضوع باعث شده نه تنها قافیه را کما بیش به تیم های ناپولی و یوونتوس واگذار کنند بلکه حتی به رده سوم نیز تنزل یابند. اسپالتی امیدوار است بالاخره تیمش پس از 3هفته ناکامی رنگ پیروزی را بچشد و به همگان اثبات کند که تیمش در بحران فرونرفته است.پیروزی در این بازی می تواند شرایط نه چندان مُساعد اسپالتی را تغییر دهد. پیروز شدن برای اینتر یک باید است چرا که سبب می شود تا نه تنها لوچو با آسودگی خاطر به کارش در اینتر ادامه دهد بلکه حتی اینتری ها را به قهرمانی در لیگ امیدوارتر کند. میراندا و دنیلو آمبروسیو از غایبان اینتر در این دیدار هستند.

پیش بازی فیورنتینا-اینتر/

در‌آن سو،شاگردان استفانو پیولی رتبه هفتم جدول را با 27 امتیاز در اختیار دارند و در 6بازی اخیر خود توانستند 4 تساوی و 2 پیروزی را بدست آورند که مطمئنا نمی تواند برای بنفش ها نتایج خوبی به شمار برود.زنبق ها می توانند با پیروزی در این دیدار خانگی روند شکست ناپذیری شان را در آرتمیو فرانکی همچنان حفظ کنند و هم با اشتیاق بیشتری برای کسب سهمیه لیگ اروپا به تاخت و تاز خود ادامه دهند.با توجه به نیاز مبرم هر 2تیم به 3امتیاز بی شک بازی زیبا و تماشاگر پسندی را شاهد خواهیم بود.

پیش بازی فیورنتینا-اینتر/

در 10 تقابل اخیر 2 تیم، 6 پیروزی برای فیورنتینا و 4 پیروزی برای اینتر حاصل شده است.

بیشتر بدانیم:

*فیورنتینا در 26 بازی از 29 بازی خانگی اخیر خود، شکست نخورده است.

*اینتر در 3 بازی اخیر خود مقابل فیورنتینا، حداقل 3 گل به ثمر رسانده است.

*فیورنتینا هر 3 بازی خانگی اخیر خود مقابل اینتر در تمامی رقابت ها را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

*فیورنتینا در 3 بازی خانگی اخیر مقابل اینتر، حداقل 2گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

تقابل شاگردان پیولی با تیم اینتر میلان در فلورانس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار