در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز؛

مسئولان به فکر رفع مشکلات مردم باشند

امام جمعه موقت شیراز گفت: مردم به ولایت و انقلاب وفادار هستند و مسئولان باید به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام محمد حسن مرادی امام جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز اظهار کرد: ۱۷ دی سالروز توطئه استعماری کشف حجاب است که رضا شاه پس از سفر به ترکیه دستور کشف حجاب را داد که هنوز هم دود آن به چشم ما می‌رود.

وی با اشاره به ۱۹ دی نیز بیان کرد: انقلاب اسلامی از ۱۹ دی ماه در قم آغاز شد که در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید که در آن روز یکی از روزنامه‌ها به امام (ره) توهین کرد و مردم قم دیگر تحمل نکردند.

امام جمعه موقت شیراز در خصوص اغتشاشات اخیر نیز گفت: باید از نیروی انتظامی و سربازان گمنام تشکر کرد که آتش فتنه را خاموش کردند.

حجت الاسلام مرادی اضافه کرد: باید از مردم وفادار تقدیر و تشکر کرد، زیرا حماسه آفریدند و برای حمایت از ولایت وارد صحنه شدند و مردم شیراز هم حماسه دیگری خلق کردند.

وی افزود: در این حوادث از ۱۱۴۸ شهر فقط چند شهر عده‌ای اندک جمع شدند و تخریبی انجام دادند که از همان اول اعتراض کنندگان به وضعیت معیشت راه خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: مطالبات به حق مردم باید پیگیری شود در فارس ۲۶۵ هزار بیکار داریم که مجلس و دولت باید اقدام سریع کنند.

حجت الاسلام مرادی گفت: وظیفه مردم را امام (ره) مشخص کرده که اجازه ندهید انقلاب به دست نااهلان بیفتد که در این راستا مردم اول امنیت می‌خواهند و رهبری نیز بر این مهم تاکید دارند.

وی بیان کرد: باید تحلیل کرد که اتاق فرمان آشوبگران کجا بود، ۷۴ درصد این اتاق فرمان آشوب از خارج کشور بود و فضای مجازی نیز در این مسیر حرکت می‌کرد.

امام جمعه موقت شیراز خطاب به آشوبگران نیز اظهار کرد: ملت با کمک سربازان گمنام همواره در خنثی کردم فتنه‌ها هستند و منافقین هم نباید فراموش کنند که جایگاهی در میان مردم ندارند و سلطنت طلبان نیز فراموش نکنند که سال ۱۳۲۰ بریتانیا برای او تکلیف مشخص می‌کردند و در زمان شاه نیز آمریکایی‌ها برای کشور تکلیف مشخص می‌کردند.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: سلطنت طلبان چگونه شعار ایران دوستی می‌دهند که کشور را در اختیار دیگران قرار دادند مگر کشور دچار چه شد که آن‌ها بازگردند و ما دوباره پزشک از خارج کشور وارد کنیم.

وی تصریح کرد: آن زمان که وابسته بودیم گذشته و ما باید قدر انقلاب و رهبری را می‌دانیم و طعم شیرین ولایت فقیه را چشیدیم و با تمام وجود لمس کردیم.

امام جمعه موقت شیراز بیان کرد: دشمنان در ۲۲ بحرانی که برای کشور ایجاد کردند با تدبیر رهبری و مردم شکست خوردند مردم ایران بصیر، فهیم و حکیم هستند و امیدواریم مسئولین مشکلات مردم و از همه مهمتر بیکاری جوانان را برطرف کنند.

انتهای پیام/ن

صحبت های امام جمعه موقت شیراز در خطبه های نماز جمعه امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار