نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

اقتصاد مقاومتی در اولویت کاری مدیران باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:مسئولان باید اقتصاد مقاومتی را در الویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه، با تبریک شهادت ۳ تن از سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهار داشت: مقام شهید بسیار والا و قابل احترام است. خانواده و دوستان این عزیزان باید قدردان این نعمت عظیم باشند.
وی گفت: حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز گذشته به معنای واقعی کلمه یاس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنبال داشته است.
امام جمعه ارومیه افزود: آحاد مردم در برهه های مختلف و بزنگاه های حساس تاریخی همواره نشان داده اند که پشتیبان نظام، انقلاب و رهبری هستند به طوری که حضور گسترده اقشار مختلف در روز گذشته برای محکومیت اقدامات اغتشاش‌گران را شاهد بودیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تشکر از نیرو‌های انتظامی و امنیتی که در جریان اغتشاشات با سعه صدر و صبر با مردم برخورد کردند، اظهار کرد: آن ها که حضرت علی (ع) را با زور و اکراه به خلافت رساندند پس از خلافت ایشان چنان در حق امام علی (ع) جفا کردند که موجب شد ایشان در حق آنها نفرین کرد و مردم ایران هرگز اجازه نخواهند داد رهبر تنها بمانند.
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی، ادامه داد: مطالبات برحق مردم باید توسط مسئولین پیگیری شود و ما هم همراه مردم هستیم.
وی، اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالای داخلی را وظیفه ای بر عهده مسئولین دانست و از مردم نیز خواست تا همراه مسئولین در این مسیر باشند.
وی، گفت: انتخاب مسئولین سالم و متدین جزو اموری است که باید بیش از پیش مدنظر باشد که این هم جزئی از مطالبه‌گری های انقلابیون است.
امام جمعه ارومیه، عنوان کرد: اینکه مدیری در برنامه های ملی نظیر ۹ دی حاضر نباشد و معاونین وی نیز نباشند، نشان دهنده ضعف در این موارد است که باید توجه شود.
وی، گفت: اگر مدیری سخنان رهبری را قبول ندارد باید برکنار شود. اینطور برنامه ها اظهار اعتقاد و علاقه به نظام است و باید در چنین مراسماتی حاضر باشند.
وی، تاکید کرد: رسیدگی به وضعیت محرومین و همراه بودن با قشر فقرا جزو ضروریات برای مدیر است که قطعا و حتما باید به آن توجه شود.
نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، از مسئولان و مدیران خواست تا نسبت به رسیدگی به وضعیت کارکنان و کارمندان شرکتی و دارای مشکلات خاص را در اولویت قرار دهند.

انتهای پیام/ن.م

حرکت مردم بابصیرت در آذربایجان غربی توطئه‌ها را خنثی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.