نصرتی: مالکان جدید نفت تهران نوید روزهای خوبی را می دهند

مدافع تیم فوتبال نفت تهران گفت: کادر مدیریت و مالکان جدید باشگاه نوید روزهای خوبی را می دهند.

به گزارش  فوتبال و فوتسال گروه رزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد نصرتی درباره  تساوی  نفت تهران مقابل پرسپولیس اظهار کرد:  پرسپولیس آماده ترین و بهترین تیم لیگ برتر است و توانستیم یک امتیاز باارزش از این تیم بگیریم، به مجموعه باشگاه نفت خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم پرسپولیس به همه تیم‌ها گلزنی کرده اما بازیکنان ما در این مسابقه بازی خوبی ارائه کردند. کادر مدیریت و مالکان جدید باشگاه هم نوید روزهای خوبی را می دهند. 

خلیل زاده توقع راهنمایی برای گلزنی از من داشت 

او درباره درگیری‌اش با شجاع خلیل‌زاده گفت: خلیل زاده یکی از آماده‌ترین مدافعان لیگ‌ برتر است و تاکنون گل‌های زیادی روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسانده است. «من‌ تو‌ من» کردن با او بسیار سخت بود، خلیل‌زاده توقع داشت من او را راهنمایی کنم تا به ما گل بزند! شجاع بازیکن خوبی است اما شرایطی که در بازی ایجاد می‌شود اجتناب‌ناپذیر است. من به عنوان بزرگتر تیم مجبورم محکم بازی کنم تا گلی نخوریم.

وضعیت تیم ما وخیم است 

مدافع نفت تهران بیان کرد: وضعیت تیم ما وخیم است و نباید امتیازات را از دست بدهیم. باید به خودمان بیاییم و امتیازات دیدارهای باقی‌مانده را جمع کنیم تا به لیگ دسته یک سقوط نکنیم. 

امیدوارم سهمیه تهران در لیگ برتر باقی بماند 

نصرتی درباره وضعیت نفت تهران با حضور مالک جدید این باشگاه خاطر نشان کرد: تغییرات مثبتی در باشگاه نفت ایجاد شده است، از شکل ظاهری اعضای تیم هم  متوجه این موضوع می شوید. لباس منظم و نظم خوب تیم نشان دهنده بهبود وضعیت نفت است. امیدوارم سهمیه تهران در لیگ‌برتر باقی بماند و مردم تهران هم باید در این باره کمک کنند، چون این تیم برای جوانان تهران است. همچنین تاکنون 25 درصد پولم را از باشگاه نفت تهران گرفتم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار