دارایی گز در صدرجدول رده بندی

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال استان امروز پیگیری شد و دارائی گز به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ در حساس‌ترین بازی هفته، پدیده گنبد که تا قبل از این بازی صدر جدول را در اختیار داشت در استادیوم ۵ هزار نفری گنبدکاووس میزبان دارائی گز تیم دوم جدول بود.
 
در پایان این بازی شاگردان محمد نیک نژاد در دارائی گز بودند که موفق شدند با نتیجه ۲ بر یک بر تیم پدیده پیروز شوند که هم صدر جدول را از پدیده پس بگیرند و هم انتقام بازی دور رفت را بگیرند.

در دومین بازی امروز عقاب گنبد درادامه روند رو به صعود خود در گرگان توانست میزبانش قزاق گرگان را با نتیجه دو بریک مغلوب کند و در بازی سوم امروز استقلال بندرگز میزبان تیم سوم جدول شهید آسیابی کلاله بود و د. و تیم در پایان به تساوی بدون گل رضایت دادند.
 
در چهارمین بازی امروز که در آق قلا برگزار شد استیل البرز این شهر در استادیوم شهدای آق قلا در یک بازی پر گل با نتیجه ۵ بریک پرسپولیس کردکوی را مغلوب کرد تا پرسپولیسی‌ها یک گام دیگر به سقوط نزدیک شوند. آخرین بازی هفته فردا شنبه ۱۶ دی بین دو تیم شاهین بندرگز و شهید متاجی گرگان برگزار می‌شود.

هم اکنون دارائی گز با ۱۶ بازی و کسب ۳۴ امتیاز صدرنشین جدول است و پدیده گنبد با همین تعداد بازی و ۳۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و شهید آسیابی کلاله هم با ۱۴ بازی و ۲۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.
 
انتهای پیام/م
 

دارایی گز در صدر جدول رده بندی قرار دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.