مدیرعامل تیم سایپا:

هفته آینده از شرمندگی بازیکنان سایپا درمی آییم

درویش گفت: هفته آینده با پرداخت بدهی بازیکنان سایپا ازشرمندگی آن‌ها درمی آییم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رضا درویش مدیرعامل تیم سایپا پس از پیروزی تیمش برابر  استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. خوشبختانه توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. گل‌هایی که خوردیم بر اثر حادثه بود و شاید اشتباه بازیکنان ما گل‌ها را تقدیم تیم حریف کرد.

مدیر عامل تیم فوتبال سایپا ادامه داد: بازیکن جدیدی هم به تیم ما اضافه شده است و  کم کم به شرایط آرمانی نزدیک می‌شویم. خدا را شکر می‌کنیم که در این بازی توانستیم نتیجه خوبی بگیریم.

درویش درباره صحبت‌های دایی مبنی بر اینکه باشگاه سایپا هم نتوانسته بازیکنان جدید و خوبی جذب کند و هم برخی مطالبات بازیکنان را پرداخت کند، بیان کرد: حق با علی دایی است. همانطور که ما توقع داریم بازیکنان نتایج دلخواه ما را کسب کنند به طبع آنها هم انتظار دارند ما هم به تعهداتمان عمل کنیم امامتأسفانه از نظر مالی در مضیقه هستیم. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مرتفع شود و تعهداتی که داده‌ایم را انجام دهیم. ما تعهد داریم که هنوز نتوانسته‌ایم آن ها را انجام دهیم ولی احتمالاً این هفته نه ولی هفته آینده از شرمندگی بازیکنان درخواهیم آمد.

انتهای پیام/

اظهارات درویش درباره وضعیت تیم فوتبال سایپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار