انتخاب همدان بعنوان پایلوت محیط فضای کسب و کار اقتصادی

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان گفت: استان همدان در محیط فضای کسب و کار اقتصادی به عنوان پایلوت کشور انتخاب شده است.

انتخاب همدان بعنوان پایلوت محیط فضای کسب و کار اقتصادی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛سید ناصر محمودی،مدیرکل اقتصاد و دارایی استان همدان در مراسم تکریم و تجلیل از معاونین سابق نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان و معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: این مراسم تجلیل از یک فرد نیست بلکه روح تکریم در دین ما دیده شده و ما راه و روش را تفسیر و تجلیل می کنیم.

محمودی به اهمیت و جایگاه نیروی انسانی و کرامت نیروی انسانی در ساختار اداری اشاره کرد و افزود: لوازم امور در همه بخش ها اگر فراهم باشد نیروی انسانی شایسته و فرهیخته خواهیم داشت.

وی محور توسعه، پیشرفت، خلاقیت و کارآفرینی در همه امور زندگی اجتماعی و اداری را مشروط به نیروی انسانی کارآمد دانست و اظهار داشت: ۸۰ در صد فعالیت در حوزه نظارت مالی برون سازمانی است که در بخشی از ماموریت ذیحسابان و مدیریت آموزش و توسعه مدیریت در سازمان و بخش های مختلف تجلی پیدا می کند.

محمودی بیان کرد: در این دو بخش فعالیتهایی را انجام داده ایم و در شاخص های اختصاصی و عمومی که مورد ارزیابی قرار گرفت حائز رتبه برتر بودیم که این بیانگر این است که کارهای شایسته ای انجام شده ضمن آنکه سلامت سیستم اداری هم مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی عنوان کرد: با ماموریتهایی که به وزارت اقتصاد محول شده امیدواریم اثرگذاری فعالیت درون و برون سازمانی در بخش کلان اقتصاد کشور و بحث امور مالی کشور داشته باشیم که نیاز است بیش از گذشته این امور مورد توجه قرار گیرد و این امر می طلبد که هماهنگی و هم افزایی بیشتری داشته باشیم و برای این امر مهم نیز راهکارهایی در نظر گرفته شده که اعلام و ابلاغ خواهد شد.

وی افزود: برنامه عملیاتی و راهبردی در دولت یازدهم تدوین شده بود و با پالیشی محور ارزیابی قرار گرفت که وزیر اقتصاد تاکیدات ویژه ای در خصوص عملیاتی کردن برنامه داشت.

محمودی با اشاره به نشستی با وزیر و تمامی معاونین و مدیران کل وی گفت: یک برنامه عملیاتی در آنجا تدارک دیده شد که به سئوالات مدیران پاسخ داده شد و هدف این است که تمرکز زدایی مرکز کاسته شود.

محمودی عنوان کرد: برخی استان ها پایلوت انتخاب شدند که استان همدان در محیط فضای کسب و کار و اقتصادی پایلوت انتخاب شد و جهت بهتر عمل کردن نیاز است که اثر گذار و پویاتر باشیم و اختیاری که به استان ها داده می شود همراه با مسئولیت باشد. باید نقش وزارت اقتصاد در استان ها پر رنگ شود.

محمودی در پایان از حاضرین خواست بیشتر از قبل با هم تعامل داشته باشند و بحث تکریم ارباب رجوع را اولویت کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/خ

 همدان پایلوت محیط فضای کسب و کار و اقتصادی کشور شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.