ثبت الکترونیکی پرونده های ثبتی در میاندرود

هزار و ۹۰۰ پرونده ثبتی در میاندرود آرشیو الکترونیکی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد نوریان رئیس اداره ثبت اسناد و املاک میاندرود گفت: با همکاری اداره فناوری و اطلاعات اداره کل، تمامی پرونده‌ های ثبتی این اداره  که شامل ۲۵۷ هزار و ۶۸۶ برگ در قالب ۸ هزار و ۹۴۱ پرونده ثبتی بود، به صورت الکترونیکی آرشیو و در سامانه جامع املاک بارگزاری شد.

وی با اشاره به اهداف و مزایای آرشیو الکترونیکی شامل کنترل و دسترسی سریع و آسان به پرونده‌ ها، صرفه‌جویی در کاغذ و فضا، عدم نیاز به جابجایی فیزیکی اسناد، تهیه نسخه پشتیبان و افزایش امنیت،  افزود: آرشیو الکترونیک اسناد اداره ثبت‌اسناد و املاک میان درود  با بودجه‌ای معادل ۲۴۷ میلیون ریال و در مدت کمتر از دو ماه صورت پذیرفت.

نوریان از صدور ۶۴۰ سند مالکیت کاداستری در ماهه ابتدایی سال جاری در اداره ثبت‌اسناد و املاک میاندرود خبر داد و گفت: در این مدت بیش از سه میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال درآمد کسب هفت هزار و ۷۸۱ انواع معامله در دفاتر اسناد رسمی شهرستان میان درود به ثبت رسید.

رئیس اداره ثبت ‌اسناد و املاک میاندرود افزود: در حوزه مکاتبات مکانیزه با محاکم قضائی اداره متبوعش با ۶۱۶ مکاتبه  از ۵۲۳ تقاضای رسیده مجموعا به ۱۱۷ درصد از آن پاسخ و در حوزه پاسخ به استعلامات در کمتر از ۲ روز نیز به ۹۷.۱۰ درصد از ۶۶۶ استعلام رسیده در کمتر از ۲ روز پاسخ داده شد.

انتهای پیام/ م

ثبت هزار و ۹۰۰ پرونده ثبتی در میاندرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.