فریضه اقامه نماز صبح بصورت جماعت در مساجد ایلام احیا شد

مدیر ستاد اقامه نماز ایلام با اشاره به اجرای طرح سفیران صبح در این استان طی سال جاری گفت: روند احیای فریضه اقامه نماز صبح بصورت جماعت در مساجد استان با اجرای این طرح رونق گرفته است.

فریضه اقامه نماز صبح بصورت جماعت در مساجد ایلام احیا شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ فیض الله رضایتی بیان کرد: این طرح با هدف احیای نماز صبح در مساجد استان سال گذشته در تعداد محدودی از مساجد استان اجرا شد که امسال با همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی مرتبط دستاورد بهتری داشته است.

وی اظهارکرد: هم اکنون این طرح در هشت مسجد ایلام و 2 تا سه مسجد در هر شهرستان استان به صورت مستمر اجرا می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز ایلام افزود: این طرح با مشارکت دستگاه هایی نظیر اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات و کانون های مساجد اجرا می شود و برای هر مسجد یک روحانی تعیین شده تا نماز صبح به صورت جماعت در این اماکن اقامه شود.

رضایتی با بیان اینکه مبنای فعالیت این ستاد در سال جاری کیفیت بخشی به برنامه های مساجد است، اضافه کرد: تلاش می شود ضمن برنامه ریزی برای افزایش حضور مردم در مساجد روند اقامه نمازهای جماعت بصورت مستمر نیز انجام شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون اقامه نماز صبح در بیشتر مساجد استان انجام نمی شود، ادامه داد: طرح سفیران صبح پارسال در 45 مسجد استان اجرا شد که استقبال مطلوبی از آن انجام نگرفت ولی امسال با برنامه ریزی بیشتری در حال انجام است.

مدیر ستاد اقامه نماز ایلام طرح امین شامل سازماندهی نیروهای داوطلب برای ترویج نماز، طرح ملی نیک، طرح هادی، مبین و طرح بیان با هدف ترویج فرهنگ نماز را از دیگر طرح های در دستور کار این ستاد برای ترویج نماز عنوان کرد.

انتهای پیام/ د

احیای فریضه اقامه نماز صبح در مساجد استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.