کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان خبر داد.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدان  گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس آگاهی با استقرار در محور های مواصلاتی استان حین گشت زنی و کنترل خودروها در محور صالح آباد به روستای حسن قشلاق به یک خودروی کامیون تانکردار که از غرب کشور به مقصد قزوین در حال تردد بود مشکوک شدند.

 سردار کامرانی صالح ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید به ارزش ۵۵۰ میلیون ریال بود که خوروی مذکور توسط کارکنان پلیس آگاهی توقیف شد.

 فرمانده انتظامی استان همدان گفت: کامیون به همراه راننده و سرنشین به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتقال و برای متهمان پرونده قضایی تشکیل شد.

 کشف گوشی های قاچاق میلیاردی در همدان

 فرمانده انتظامی استان همدان همچنین از کشف ۵۶۹ دستگاه گوشی موبایل قاچاق در این استان خبر داد.

 وی گفت: در پی کسب خبری  مبنی بر قاچاق گوشی توسط فردی از جاده اصلی همدان به ساوه -تهران موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی استان قرار گرفت.

 سردار کامرانی صالح بیان کرد: ۲ اکیپ پلیس  برای توقیف خودروهای شناسایی شده اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی موفق به توقیف خودروی اصلی و اسکورت این خودرو شده و سرنشینان آن را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در بازرسی از خودروها تعداد ۵۶۹ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف و  متهمان  پس از تشکیل  پرونده به مراجع قضائی منتقل شدند.

انتهای پیام/ج

کشف قاچاق نفت سفید در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار