معاون رئیس جمهور؛

دولت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه اشتغال در کشور حمایت می کند

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: دولت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه اشتغال در کشور حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین‌علی امیری، معاون امور مجلس رئیس جمهور در آیین افتتاح کارخانه شیرآلات قهرمان گرمی اظهار داشت: در حال حاضر اولویت نخست دولت در کشور ایجاد اشتغال و توسعه فرصت‌های شغلی برای جوانان بوده که در این راستا از سرمایه‌گذارن در این حوزه حمایت می‌شود.

وی با اشاره به حمایت‌های ویژه دولت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای توسعه اشتغال در کشور بیان کرد: در این راستا دولت اقدامات خوبی انجام داده به طوری که فرصت‌های شغلی در سطح کشور افزایش یافته است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور سرمایه‌گذاری را همانند عبادت دانست و گفت: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای جلب و جذب سرمایه‌گذاران تلاش‌های لازم را داشته باشند و با مدیریت جهادی و حمایت از خلاقیت‌ها و ایده‌ها در عرصه اشتغال در این زمینه اقدامات اساسی انجام دهند.

امیری در مورد فعالیت کارخانه شیرآلات قهرمان گرمی تصریح کرد: این واحد صنعتی که با همت و اهتمام سرمایه‌گذار بخش خصوصی راه‌اندازی شده است زمینه اشتغال بخشی از بیکاران را فراهم کرده است و در فازهای بعدی نیز زمینه‌ساز ایجاد اشتغال برای تعدای از افراد خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان اردبیل در بخش توسعه سرمایه‌گذاری افزود: باید مسئولان استان اردبیل در زمینه رفع مشکلات سرمایه‌گذاران در سطح استان همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند و تلاش کنند تا با حل و فصل مشکلات در این حوزه زمینه‌ساز توسعه اشتغال در منطقه شوند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با تاکید بر همکاری و مشارکت مسئولان و دستگاه‌های قضایی و اجرایی برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران اظهار کرد: خوشبختانه در استان اردبیل نمایندگان تعامل مناسبی با دولت داشته و مسئولان استان نیز همکاری مطلوبی دارند که امیدواریم این امر زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر استان شود.

انتهای پیام/ح

ایجاد اشتغال مهمترین اولویت دولت است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.