فعالیت ۴۸ هیئت ورزشی در شهرستان فامنین

فرماندار شهرستان فامنین از فعالیت ۴۸ هیئت ورزشی در این شهرستان خبر داد.

فعالیت ۴۸ هیئت ورزشی در شهرستان فامنین به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سیدمجید شماعی ،فرماندار شهرستان فامنین در بازدید نماینده مردم فامنین در مجلس شورای اسلامی از هیئت های ورزشی فامنین گفت: ورزش در تمامی زمینه‌ها در این شهرستان نهادینه شده است.

 وی ادامه داد: تأمین و گسترش ورزش در راستای ایجاد نشاط عمومی و ایجاد امکانات ورزشی در سطح شهرستان از اهداف شورای ورزش است تا در آینده ورزش و سرانه ورزشی شهرستان شاهد شکوفایی و توسعه کمی و کیفی باشد.

 شماعی با بیان اینکه در گذشته توزیع زیرساخت‌های ورزشی در سطح شهرستان بیشتر بصورت متمرکز شکل گرفته بود، عنوان داشت: اهمیت به جایگاه ورزش در جامعه یکی از ابزارهای ایجاد نشاط است و باید نگاه به ورزش در شهرستان کلی باشد و از سطحی نگری پرهیز شود.

 وی با اشاره به اینکه  روستاها نیز باید مورد توجه قرار گیرند، گفت: باید با برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری درست از ورزش در جهت ارتقای سطح کیفی و رشد و توسعه جامعه و کشور و حتی در راستای رسیدن به اهداف بزرگ و کسب جایگاه‌های برتر شهرستان در کشور استفاده کرد.

 فرماندار فامنین همچنین از فعالیت ۳۲ هیئت ورزشی در بخش آقایان و ۱۶ هیئت ورزشی در بخش بانوان در شهرستان خبر داد.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: ورزشکاران شهرستان فامنین با درخشش در مسابقات استانی و کشوری پویایی خود را نشان داده اند.

 میرخجسته افزود: یکی از دلایلی که باعث شد آزادگان در اسارت بدرخشند اول توکل به خدا سپس ورزش بود.

 وی خاطرنشان کرد: ورزش یک اصل است و اگر از ورزش دور شویم سلامتی و روحمان آسیب می بیند.

 وی همچنین از تجهیز روستاها به ست ورزشی در شهرستان فامنین خبر داد و گفت: با پیگیری ورزشکاران ماماهان نیز یک عدد تشک کشتی به این ورزشکاران اهدا شد.

انتهای پیام/ج

48 هیئت ورزشی در فامنین فعال هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.