پیری: تغییر سرمربی در تیم استقلال خوزستان شایعه است

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان گفت: تغییر سرمربی باشگاه استقلال خوزستان شایعه است و از ویسی حمایت می کنیم.

یعقوب پیری  سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره تغییر سرمربی باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: امروز ( شنبه ) هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان قرار است نشستی را با عبدالله ویسی برگزار و درباره نتایج تیم گفت و گو کنند. در این نشست به هیج عنوان درباره تغییر سرمربی یا جابجایی صحبت نمی کنیم و هدف اصلی ما، رفع مشکلات است.

او افزود: استعفا و اخراج عبدالله ویسی شایعه است و نشست امروز با حضور اعضای هیئت مدیره برگزار می شود و درباره وضعیت تیم صحبت می کنیم.

پیری در خصوص جریمه مالی بازیکنان به دلیل شکست مقابل سایپا خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ تصمیمی دراین باره نگرفتیم و درصدد هستیم تا در جلسه امروز ( شنبه ) درباره این موضوع صحبت کنیم. هدف مان بهترشدن وضعیت باشگاه است و امیدوارم به آن برسیم.

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان در خصوص اینکه چند گزینه برای جایگزینی ویسی درنظر گرفته شده، اظهار کرد: متاسفانه برخی ها به دنبال شایعه سازی برای استقلال خوزستان هستند و نام هایی را مطرح می کنند اما این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و ویسی در تیم ما می ماند.

گفتنی است، استقلال خوزستان با 14 امتیاز وضعیت خوبی در جدول لیگ ندارد و خطر سقوط این تیم را تهدید می کند.

انتهای پیام/

اظهارات پیری درباره حضور ویسی در استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار