مصالحه 89 درصدی پرونده های ارجاعی

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از مصالحه ۸۹ درصدی پرونده های ارجاعی به دایره مشاوره و مددکاری کلانتری های این شهرستان در ۹ماهه سال جاری خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: با تلاش کارشناسان واحد مشاوره و مددکاری کلانتری های این شهرستان، ۸۵ درصد از پرونده های ارجاعی به دایره مشاوره و مددکاری کلانتری در ۹ ماهه سال جاری به سازش و مصالحه ختم شد.


فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه نیروی انتظامی با رویکرد جامعه محوری و بکارگیری مشاوران و مددکاران مجرب و متخصص توانسته است گام های مؤثری را در کاهش پرونده های قضایی و جرائم بردارد، بیان کرد: مشاوران و مددکاران مستقر در کلانتری ها ضمن راز داری کامل با ریشه یابی علمی مشکلات، مشاوره های لازم را به مددجویان ارائه می کنند.


وی بیان کرد : در ۹ماهه سال جاری تعداد بیش از هفتصد پرونده به دایره مشاوره ومددکاری کلانتری ۱۱ و ۱۲ ارجاع شده است که از این تعداد پرونده اختلاف خانوادگی و درگیری سهم قابل توجهی را به خود اختصاص داده اند، که بطور کلی ۸۵ درصد پرونده به صلح و سازش انجامیده است.


فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت : واحد مشاوره و مددکاری کلانتری های این شهرستان به طور روزانه پاسخگوی سوالات و مشکلات شهروندان در حوزه خانوادگی، حقوقی و آسیب های اجتماعی هستند و شهروندان عزیز می توانند همه روزه در ساعات اداری به این واحد مراجعه کنند.


انتهای پیام/ز

 


بیش از هفتصد پرونده به دایره مشاوره  ارجاع شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.