پورحسن: سازمان لیگ حق تعیین و تکلیف برای بازیكن را ندارد

سرپرست سازمان لیگ والیبال گفت: این سازمان حق ندارد برای یک بازیكن تعیین تكلیف كند یا مشورت بدهد.

منوچهر پورحسن در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موضوعاتی كه این روزها پیرامون تیم ساری 21 یا همان سارویه سابق، مطرح شده است و درباره این كه سازمان لیگ به بازیكنان برای حضور در یک تیم خط می‌دهد، گفت:  لطفا از  وادی كه اين اظهارات را كرده است بپرسید كه دقیقا چه كسی این حرف را به این بازیكن زده است. سازمان لیگ حق ندارد برای یک بازیكن تعیین تكلیف كند و البته بازیكن هم حق ندارد با سازمان لیگ برای انتخاب تیمش تعیین تكلیف كند. این ابهامات باید شفاف‌سازی شود.

او ادامه داد: تیم عمران ساری بعد از منحل شدن امتیازش را به هیئت والیبال استان واگذار كرد. هیئت والیبال مازندران از سازمان لیگ خواست تا تیمی را با عنوان «سارویه» در لیگ برتر والیبال داشته باشد. آن زمان فردی به نام اكبری به عنوان مدیر عامل تیم سارویه به ما معرفی شد.

وی افزود: مدتی بعد گفته شد این باشگاه به اسمِ فردی به نام سلیمانی است كه این فرد به اكبری وكالت داده است كه با نام تیم سارویه در لیگ برتر والیبال ایران شركت كند. در این بین من نه سلیمانی را می‌شناسم و نه تاكنون او را دیده‌ام.

سرپرست سازمان ليگ فدراسيون واليبال، در ادامه گفت: تمام این اتفاقات در ساری و در هیئت والیبال استان و هیئت والیبال ساری افتاد. آنها آمدند و به عنوان تیم «سارویه» شركت كردند. هنوز لیگ آغاز نشده بود كه تصمیمات عوض شد و گفتند نمی‌توانیم تیم بدهیم و باید با مدیریت و نام جدیدی لیگ را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

پورحسن به ادعای بازیكن سابق تیم ساری پاسخ داد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار