خواسته‌های عجیب بارسلونا و رئال مادرید از 3 پادشاه ایرانی+تصاویر

بارسلونا و رئال مادرید در شب جشن Reyes Magos خواسته‌هایشان را از سه مغ باستانی ایرانی اعلام کردند.

خواسته‌های بارسلونا و رئال مادرید از سه مُغ ایرانیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛  Reyes Magos، سه مُغ، سه مجوس، سه مجوس شرقی، سه شاه، سه پادشاه مقدس و سه فرزانه به سه اندیشمند ایرانی گفته می‌شود که با علم ستاره‌شناسی، میلاد حضرت مسیح را دریافتند و از شرق به سوی بیت‌لحم حرکت کردند تا پس از تولد حضرت عیسی (ع) برای گرامیداشت او هدایایی همچون طلا، عود و صمغ به او اهدا کنند. در دانشنامه بریتانیکا نام آنها به عنوان پادشاه پارسیان، پادشاه هندیان و پادشاه عرب‌ها آورده شده‌است ولی مسیحیان سوریه نام‌های سه مُغ را لرونداد، گشناساف و هرمیزداز می‌دانند. این نام‌ها که بیشتر به نام‌های پارسی شبیه هستند احتمال صحت بیشتری دارند. با گذشت زمان کشورهای کاتولیک این روز را جشن گرفتند (ششم ژانویه). در ایران، این سه نفر به سه مُغ مشهور هستند. نام کنونی Reyes Magos، ملچور، گاسپار و بالتاسار است. در حال‌ حاضر در کشورهای کوبا، مکزیک، پورتوریکو، دومینیکن، پاراگوئه، اروگوئه، کلمبیا، ونزوئلا و ‌اسپانیا ششم ژانویه را جشن می‌گیرند. در ‌اسپانیا از قرن ۱۹ این شب به جشن کودکان تبدیل شد و آنها هدیه‌هایی دریافت می‌کنند. البته بزرگسالان نیز در این شب آرزوهای خود را در نامه‌ای می‌نویسند. به همین خاطر سایت مارکا درباره آرزوهای دو تیم رئال مادرید و بارسلونا نوشت که در ادامه‌ به آنها اشاره می‌شود.

رئال مادرید

خواسته‌های بارسلونا و رئال مادرید از سه مُغ ایرانی

کار سه مُغ در رابطه با این تیم ساده نیست. بهتر کردن پنج جام فتح شده کار سختی است. همچنین باید اختلاف ۱۴ امتیازی با بارسلونا در لالیگا جبران شود. به همین خاطر سفید پوشان ترجیح دادند که بازیکنان جدید برای تقویت این تیم ‌اضافه شوند. آنها ابتدا حضور کپا را درخواست کردند؛ اتفاقی که به زودی خواهد افتاد اما هنوز به انجام نرسیده است.

حضور کِپا

رئال مادرید در چند هفته‌ اخیر، کپا (دروازه‌بان اتلتیک بیلبائو) را به عنوان یکی از هدف‌های اصلی خود عنوان کرده است. باشگاه مادریدی در چند سال اخیر توجه زیادی به نقل‌ و انتقالات کرده و می‌خواهد با جذب بازیکنان جوان، آینده تیم را تضمین کند. سفید پوشان برای آزادسازی دروازه‌بان ‌اسپانیایی باید ۲۰ میلیون یورو هزینه کنند اما می‌خواهند هزینه کمتری برای او صرف کنند. به همین خاطر شرایط برایشان سخت شده است. آینده دروازه‌ مادرید به کپا تعلق خواهد داشت.

مهاجم جایگزین برای کریم بنزما

علاوه بر کپا رئال مادرید قصد دارد با یک بازیکن دیگر قرارداد امضا کند. با وجود بی علاقگی فلورنتینو پرس به نقل‌ و انتقالات زمستانی این اتفاق خواهد افتاد. رییس باشگاه مادریدی دوست ندارد در این زمان از سال با بازیکن جدیدی قرارداد امضا کند اما توصیه برخی از افراد باشگاه برای جایگزین بنزما باعث شده به دنبال یک مهاجم میانی باشند. با وجود این که زین الدین زیدان همیشه از مهاجم فرانسوی حمایت کرده اما مادرید به دنبال یک مهره جدید در این پست است که نام مائورو ایکاردی بیش از همه مطرح است.

یک کهکشانی از جنس نیمار

پرس باید با یک بازیکن شاخص قرارداد امضا کند چون دو فصل است که این کار را انجام نداده است. تابستان گذشته (۲۰۱۷) باشگاه سعی کرد با کیلیان ام‌باپه قرارداد امضا کند اما ترجیح داد منتظر درخشش گرت بیل بماند. با این حال مهاجم ولزی به علت آسیب‌دیدگی نتوانست در حد انتظار عمل کند. اگر باشگاه یک بازیکن با هوش و متفاوت را در نظر داشته باشد همه نگاه‌ها به سمت نیمار معطوف می‌شود. امضای قرارداد با مهاجم برزیلی کار آسانی نخواهد بود. با این حال سفید پوشان تلاش خود را خواهند کرد.

لیگ قهرمانان و تاریخ‌سازی

مادرید در ویترین افتخارات خود ۱۲ جام قهرمانی اروپا دارد اما سفیدپوشان می‌خواهند به تاریخ سازی خود ادامه‌ دهند و برای سومین سال پیاپی، جام قهرمانی را بالای سر ببرند. نخستین آزمون مادرید برای پاری ‌سن‌ ژرمن خواهد بود و این بازی آینده دو تیم را تحت تاثیر قرار خواهد داد. شکست، پایان کار اونای امری در پاری ‌سن‌ ژرمن خواهد بود. این‌ در حالی است که برای سفید پوشان، شکست سخت خواهد بود و یک گام رو به عقب نیز محسوب می‌شود.

پایان آسیب‌دیدگی‌ها

زیدان باید هر سه روز یک بار همه بازیکنان خود را در اختیار داشته باشد اما این اتفاق نمی‌افتد. پس از کریم بنزما، سرخیو راموس دومین بازیکنی بود که در سال جدید آسیب دید. این آسیب‌دیدگی‌ها ضرر بزرگی به تیم می‌زند.

بارسلونا

خواسته‌های بارسلونا و رئال مادرید از سه مُغ ایرانی

 

بارسلونا در لالیگا شرایط خیلی خوبی دارد اما می‌تواند با فهرستی که برای Reyes Magos آماده کرده است سال ۲۰۱۸ فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

کوتینیو

مهاجم برزیلی برای کریسمس یک هدیه غیر قابل دسترس بود. امضای قرارداد با مهاجم لیورپول با توجه به ارزشی که داشت تقریبا به یک معجزه شبیه بود. با این حال این معجزه خیلی نزدیک شده است و لیورپول نسبت به تابستان گذشته در مذاکرات واکنش بهتری نشان می‌دهد. بازی کردن کوتینیو یعنی برآورده شدن آرزوی بارسلونا در سال نو.

یری مینا

در رابطه با بازیکن کلمبیایی همه چیز به خوبی پیش رفته است. باشگاه نیازی نیست برای امضای قرارداد با او هزینه گزافی را صرف کند و این بازیکن شرایط خاصی نیز ندارد. تنها تیم کاتالانی باید روند این انتقال را تسریع بخشد. بارسلونا می‌خواست ۹ میلیون یورو برای مینا خرج کند اما تصمیم گرفت برای زودتر انجام شدن این انتقال ۱۲ میلیون هزینه کند.

خروج آردا توران

قضیه هافبک ترک به وضعیت هشدار رسیده است. باشگاه به این نتیجه‌ رسیده که با فروش این بازیکن به صورت قرضی امکان امضای قرارداد نیز وجود خواهد داشت. با این حال این اتفاق برای بازیکنی که مدت‌ها در میادین حضور نداشته سخت است.

کاهش دستمزد

خواسته‌های بارسلونا و رئال مادرید از سه مُغ ایرانی

تمدید قراردادهای اساسی همچون لیونل مسی و احتمال جذب کوتینیو نیاز به کاهش هزینه‌ها دارد. دئولوفئو که در حد انتظار عمل نکرده است می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد. همچنین رافینیا از دیگر گزینه‌ها است. علاوه بر این فروش خاویر ماسچرانو به شرایط مالی باشگاه کمک خواهد کرد.

 منبع: ایسنا

انتهای پیام/

درخواست تیم رئال مادرید و بارسلونا از سه مغ ایرانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریدون سلیمانی
۲۳:۰۹ ۱۷ دی ۱۳۹۶
سلام عرض ادب واحترام خدمت دست اندرکاران
گرچه پیرم ولی واقعا ادمو جوون میکنه وقتی از این برنامه استفاده میکنم البته با کلیپ های اقای رشید پور

بازم تشکر میکنم
یاعلی مددی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۱۷ دی ۱۳۹۶
بسیار جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۷ دی ۱۳۹۶
جالب بود نمیدونستم واقعیه چون سریال مریم مقدس چند دانشمندان ایرانی بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۷ دی ۱۳۹۶
جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۷ دی ۱۳۹۶
ممنونم .گزارش قشنگی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۷ دی ۱۳۹۶
من تا حالا نشنیده بودم برام جالب واقعا بود این گزارش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۷ دی ۱۳۹۶
سپاس فراوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۷ دی ۱۳۹۶
عالییییییییییییییییییییییی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۷ دی ۱۳۹۶
باتشکر از سایت ومطالب خوبتون .پاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۷ دی ۱۳۹۶
قشنگ بود .ای کاش عکس بیشتری میذاشتید .ممنون
Germany
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۷ دی ۱۳۹۶
جل الخالق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۷ دی ۱۳۹۶
چه مجسمه های زیبایی
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۴ ۱۷ دی ۱۳۹۶
اونا پادشاهامونو میشناسن بعد ما نمیدونیم کی هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۷ دی ۱۳۹۶
مگه اون زمان اینا بودن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۷ دی ۱۳۹۶
احتمال همه چیز به پارس بیشتر است و همه چیز هم در ابتدا کوروش کبیر اختراع نموده اند مثلا بنزین رو هم کوروش کبیر اختراع کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۷ دی ۱۳۹۶
واقعا که عجیب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۷ دی ۱۳۹۶
چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
لا
۱۲:۰۷ ۱۷ دی ۱۳۹۶
چه ربطی داشت اینا
آخرین اخبار