کارشناس هواشناسی خبر داد؛

بارش پراکنده باران و رعد و برق در جنوب استان بوشهر

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از بارش پراکنده باران و رعدوبرق در جنوب استان بوشهر خبر داد.

بارش پراکنده باران و رعد و برق در جنوب استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیام مساعدی اظهار داشت: مطابق انتظار با عبور امواج ناپایدار جو بر روی استان طی شبانه روز گذشته بارش‌هایی به صورت پراکنده همراه با رعد و برق در برخی از نواحی جنوبی استان گزارش شد. پیش‌بینی می‌شود این وضعیت در سطح استان و البته در برخی از ساعات امروز و فردا تداوم داشته باشد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین از امروز به تدریج به سرعت جریانات شمال غربی افزوده خواهد شد و خلیج فارس طی ۲۴ ساعت آینده مواج و متلاطم خواهد بود. برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک و در برخی نقاط افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: در این مدت جهت باد شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۶ کیلومتر در ساعت گاهی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج بین ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر خواهد بود. فردا زمان مد اول دریا ساعت ۲۴ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت هفت و ۳۷ دقیقه، مد دوم ساعت ۱۴ و ۴۱ دقیقه و جزر دوم دریا ساعت ۱۹ و ۱۱ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام /پ

خلیج فارس طی ۲۴ ساعت آینده مواج و متلاطم خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.