رئیس اوقاف و امور خیریه تويسركان:

آغاز طرح تربیت حافظان قرآن کریم درتویسرکان

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان از شرکت یک‌هزار نفر از طرح تربیت حافظان قرآن کریم در تویسرکان خبر داد.

آغاز طرح تربیت حافظان قرآن کریم درتویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حمیدرضا نوروزی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان با اشاره به برگزاری آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان تویسرکان، اظهار کرد: سهمیه امسال این شهرستان یک‌هزار نفر بود که با آغاز ثبت‌نام یک هزار و 3 نفر شرکت کردند و سهمیه تکمیل شد.

وی خاطر نشان کرد:جلسات سرکشی و نظارت از کلاس‌ها توسط کارشناسان این حوزه انجام می‌شود،گفت: با توجه به بضاعت موجود هدایایی نیز برای قرآن آموزان تهیه کرده‌ایم که با مراجعه به کلاس‌ها اهدا خواهیم کرد.

وی بیان کرد: جلسه توجیهی برگزاری آزمون سراسری کتبی طرح حافظان قرآن کریم طی اسفندماه، برای مربیان قرآنی با حضور آقای جمالی رئیس اداره امور قرآنی استان و نیز رئیس اداره ارشاد برگزار شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه آزمون سراسری شفاهی و کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم طی 10 اسفند برگزار می‌شود، افزود: حائزان رتبه گواهینامه دریافت خواهند کرد و جوایزی نیز به آنها اهدا می‌شود.

نوروزی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد:‌ این آزمون ویژه علاقمندان به قرآن کریم در بخش مردمی اعم از قرآن‌آموزان، موسسات و مراکز قرآنی سراسر کشور طراحی و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ب

شرکت یک‌هزار نفردر طرح تربیت حافظان قرآن در تویسرکان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.