صدور بیش از ۹۰ هزار کارت ملی هوشمند جدید درمراغه

رئیس اداره ثبت احوال مراغه از صدور بیش از ۹۰ هزار کارت ملی هوشمند جدید برای شهروندان مراغه خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علیرضا شمس دانش رئیس اداره ثبت احوال مراغه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ۹۰ هزار کارت ملی هوشمند در سال جاری در این شهرستان صادر و تحویل داده شده است که با این تعداد ۵۰ درصد جمعیت این شهرستان کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند.

وی افزود: در 10 ماهه سال جاری با تلاش همکاران اداره ثبت و احوال این شهرستان موفق به صادر کردن 90 هزار کارت ملی هوشمند برای شهروندان شده است که تلاش می‌شود صدور کارت ملی هوشمند در کمترین زمان انجام شود.

شمس دانش در ادامه با اشاره به ثبت نام شهروندان جهت صدور کارت ملی هوشمند در این شهرستان، گفت: روزانه 450 نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام می‌کنند که از این تعداد تاکنونثبت نام 4 هزارنفر تکمیل شده و در نوبت دریافت کارت ملی قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: کارتملی‌های قدیمی بر اساساطلاع رسانی‌های انجام شده در رسانه‌های گروهی کشور فقط تا پایان سال اعتبار داشته و ضروری است شهروندان نسبت به تعویض کارت ملی خود اقدام کنند.

رئیس اداره ثبت احوال مراغه در ادامه با اشاره به برنامه ریزی‌های انجام شده جهت تسهیل در امور صدور کارت ملی هوشمند در این شهرستان ، گفت: بر اساس آمارهای رسمی پیش بینی می‌شودتاپایان سال نیز در این شهرستان بیش از 30 هزار کارت ملی هوشمند دیگر نیز برای شهروندان ساکن در این شهرستان صادر شود.

وی تصریح کرد:با بررسی‌های انجام شده در حال حاضر 180 هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که باید تا پایان سال نسبت به تعویض کارت ملی قدیمی خود اقدام کنند.

در سال جاری تا کنون 90 هزار کارت ملی هوشمند صادر و تحویل شهروندان شده است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال 180 هزار کارت ملی جدید نیز صادر شود.

 

انتهای پیام/ش

دریافت ۵۰ درصدی کارت ملی هوشمند  جمعیت شهرستان  مراغه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.