همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر در یاسوج

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش تجلیل از خادمان موکب، جهادگران حسینی و آمران و به معروف و ناهیان از منکر نمونه استان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: امسال به همت مردم کهگیلویه وبویراحمد، ۲۶ موکب در درون استان و نجف و کربلا برای خدمات رسانی به زائران امام حسین (ع) برپا شد.

سردار بوعلی افزود: در اربعین امسال، مردم استان هر چه داشتند برای پذیرایی از زائران حسینی در طبق اخلاص گذاشتند.

وی بیان کرد: در برخی از موکب‌های کهگیلویه وبویراحمد، روزانه از حدود ۸ هزار زائر پذیرایی می‌شد.

فرمانده سپاه فتح استان اضافه کرد: مشارکت باشکوه و روزافزون مردم در اربعین حسینی نشان می‌دهد که خون سیدالشهداء در رگ‌های تاریخ جاری است و هرسال مراسم اربعین پرشورتر از سال قبل برگزار می‌شود.

سردار بوعلی گفت: قیام عاشورا سال به سال فراگیرتر می‌شود و تبدیل به فرهنگی مقدس و ماندگار در جهان اسلام شده است.

مسئول قرارگاه جهاد اقتصادی ومدیریت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج سازندگی استان هم در این مراسم، توزیع هزار بسته فرهنگی، پذیرایی از ۳۰ هزار زائر، ویزیت ۴۲۰ زائر، اسکان ۸۰۰ نفر وانعکاس ۶۰ خبر و کلیپ در فضای مجازی را از مهمترین فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی طی روز‌های ۱۴ تا ۲۴ آبان ماه امسال در خدمت به زائران اربعین حسینی بیان کرد.

علی ساداتی، ارسال ۵۱ کامیون کمک‌های مردمی استان به ارزش ۴ میلیارد تومان، خدمات رسانی به هفت روستای زلزله کرمانشاه، اعزام ده روحانی به مناطق زلزله زده، اسکان موقت دو هزار و ۲۴۶ زلزله زده در ۴۷۰ کانکس و ساخت ۷ مستند را از اقدامات انجام شده در مناطق زلزله زده کرمانشاه برشمرد.

حجت الاسلام فتاح زاده دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد هم دراین مراسم گفت: هدف از فعالیت آمران به معروف و ناهیان از منکر در موکب‌های اربعین حسینی، نشان داد که امر به معروف ونهی از منکر، کاری تربیتی است.

 

انتهای پیام/ش

 برپایی۲۶ موکب در درون استان و نجف و کربلا برای خدمات رسانی به زائران امام حسین (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.