تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی شکوه وحدت

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در پیامی، از حضور حماسی مردم در راهپیمایی شکوه وحدت تشکر کرد.

تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی شکوه وحدتبه گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در پیامی، از حضور مردم استان در راهپیمایی شکوه وحدت، انسجام و اقتدار مردمی نظام اسلامی قدردانی کرد.

در این پیام تأکید شده است: امروز به فضل الهی مردم بصیر، هوشیار، ولایتمدار، مؤمن، متدین و پرورش یافته در مکتب حضرت اباعبدالله الحسن (علیه السلام) از استان چهارمحال و بختیاری، حماسه دیگری آفریدند و با حضور پررنگ، جدی، شاداب و پرنشاط در این اجتماع عظیم و راهپیمایی با شکوه، برای دیگر با امام راحل (رضوان الهی بر او باد) و شهدا، پیمان تازه کردند و با مقام معظم و معزّز رهبری و ولی امر مسلمین و آرمان بلند انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

این پیام می‌افزاید: با این حضور، یک بار دیگر هم به مسئولان و دولتمردان، قوه قضائیه و همه دستگاه‌ها توجه داده شد که قدر این مردم را بدانید و بکوشید و تلاش کنید مسئولیت‌ها و پست‌ها را برای خدمتگزاری و در گره گشایی از مردم به کار بگیرید.

در ادامه این پیام آمده است: به فتنه گران داخلی و خارجی هم هشدار داده شد که شما در برابر این طوفان عظیم امت اسلام عددی نیستید. شما چیزی نیستید که بتوانید به این انقلاب به فضل الهی مستحکم که پایه هایش در این کشور و در دل مردم ریشه دوانده، آسیبی برسانید، جز این که آبروی خودتان را می‌برید. آن‌هایی که مهره دشمن هستند بدانند که ریشه خودشان را می‎کنند، حواسشان جمع باشد، به مردمشان و کشورشان و به این نعمت بزرگ الهی خیانت نکنند.

پیام حجت الاسلام نکونام می‌افزاید: مردم و دنیا بیدار شده‎اند و حقایق را می‎فهمند و هر چه بیشتر تلاش کنید که ضربه به انقلاب اسلامی بزنید، ضربه به خودتان زده‎اید.انقلاب اسلامی به فضل الهی راه خودش را پیدا کرده است و آن که روزبه روز ضعیف‌تر می‌شود و جایگاه و پایگاهش از دست می‌رود، آمریکاست. در شورای امنیت هم آمریکایی‌ها عددی نیستند. این‌ها یک روز شورای امنیت در مشتشان بود، ولی امروز اعضای شورای امنیت در مقابل آمریکا هستند.

در پایان این پیام یادآوری شده است: راهپیمایی امروز مردم استان جهاد عظیمی بود و خداوند مُزد و اجر فراوان به این مردم عطا می‌کند.

گفتنی است: راهپیمایی شکوه وحدت صبح دیروز یکشنبه ۱۷ دی ۹۶ و با وجود بارش برف زمستانی، با حضور گسترده و پرشور اقشار مردم و مسئولان، و با هدف محکومیت تحرکات و اغتشاشات چند روز اخیر هنجارشکنان وابسته به استکبار جهانی در برخی شهر‌های کشور، در مراکز شهرستان‌های ۹ گانه استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

انتهای پیام/خ

مسئولان قدر مردم را بدانند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.