لیگ دسته اول فوتبال؛

توقف مدعیان صدرجدولی در روز شکست شاگردان نکونام

هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران با توقف تیم‌های صدرجدولی نفت مسجد سلیمان و بادران و شکست خونه به خونه پایان یافت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  هفته نخست دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران از ساعت 14 امروز(یک شنبه) با برگزاری 9 دیدار به پایان رسید.

در نخستین بازی این هفته شهرداری ماهشهر با نتیجه 3 بر یک از سد راه آهن، میهمان قعرجدولی اش عبور کرد. فرشید پاداش(5و 79) گل های اول شهرداری را به ثمر رساند تا با 12 گل مقتدرانه در صدرجدول گلزنان لیگ دسته اول قرار گیرد. دیگر گل شاگردان علیرضا مرزبان را علی اصغر شیردل در دقیقه 70 وارد دروازه لوکوموتیورانان پایتخت کرد. برای راه آهن هم وحید نجفی(54) موفق به گلزنی شد. با این نتیجه شهرداری ماهشهر و راه آهن به ترتیب با 22 و 3 امتیاز در رتبه یازدهم و هجدهم جدول قرار گرفتند.

برق جدید شیراز که برای نخستین بار اسماعیل اسماعیلی را روی نیمکت سرمربیگری اش می دید در خانه خود با نتیجه بدون گل مقابل ملوان متوقف شد تا با 31 امتیاز در رتبه چهارم جدول بایستد. شاگردان نادر دست نشان هم با 26 امتیاز در جایگاه نهم باقی ماندند.

شاگردان علی لطیفی در تیم اکسین هم در ورزشگاه انقلاب کرج به تساوی 2 بر 2 مقابل گل گهر سیرجان رضایت دادند. میلاد سلیمان فلاح(44- پنالتی) و شاهین شفیعی(92) برای اکسین و اکبر صغیری(42- پنالتی) و حسام پورهاشم(78) برای گل گهر موفق به گلزنی شدند. با این تساوی اکسین 29 امتیازی شد با قرار گرفتن در رتبه ششم شانس صعود به جایگاه چهارم را از دست داد. شاگردان وینگو بگوویچ هم با 22 امتیاز در رتبه دوازدهم باقی ماندند.

شهرداری تبریز در خانه مس کرمان این تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. پیمان رنجبری(66) و یاسر درویشی(81) برای شاگردان سیروس دین محمدی گلزنی کردند. با این نتیجه مس کرمان و شهرداری با 27 و 17 امتیاز به ترتیب در همان جایگاه قبلی خود یعنی هشتم و شانزدهم قرار گرفتند.

داود مهابادی در نخستین تجربه سرمربیگری اش در نساجی مازندران موفق عمل کرد و شاگردان او توانستند با تک گل حسن نجفی(34) ایران جوان بوشهر را از پیش رو بردارند. نساجی با این پیروزی 33 امتیازی شد و در رتبه سوم ایستاد اما ایران جوان با 18 امتیاز به جایگاه  چهاردهم سقوط کرد.

خونه به خونه بابل در نخستین بازی اش در دور برگشت به مصاف مس رفسنجان رفت و در پایان با گلی که سجاد حیدری در دقیقه 36 به ثمر رساند دست خالی زمین این تیم را ترک کرد. شاگردان جواد نکونام با قبول این شکست 29 امتیازی و در رتبه پنجم باقی ماندند اما مردان علی سامره هم با 25 امتیاز در رده دهم قرار گرفتند.

صبا قم در ادامه تیره روزی هایش در ورزشگاه یادگارامام این شهر با نتیجه سنگین چهار بر یک مغلوب آلومینیوم اراک شد. منصور تنهایی(20 و 53-پنالتی) حسین احمدلو(26) و ایمان رئیسی نسب(85) برای شاگردان حامد بصیری و مهدی جعفرپور(92) برای تیم میزبان گلزنی کردند. صبا و آلومینیوم اراک به ترتیب با 10  و 21 امتیاز در رده های هفدهم و سیزدهم ایستاندند.

بادران تهران که در نقل و انتقالات نیم فصل با جذب بازیکنان جدید تقویت شده است در ورزشگاه کارگران مقابل فجرسپاسی با تساوی بدون گل متوقف شد. شاگردان محمد ربیعی با این تساوی 34 امتیازی شده و فرصت کاهش فاصله امتیازشان با نفت مسجد سلیمان صدرجدولی را از دست دادند. شاگردان علی اصغر کلانتری هم با 29 امتیاز در رتبه هفتم باقی ماندند.

در آخرین دیدار هفته هجدهم هم نبرد تیم های ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان که به دلیل دیر صادرشدن کارت بازی برخی بازیکنان میزبان با 20 دقیقه تاخیر آغاز شده بود با تساوی بدون گل پایان یافت تا شاگردان محمود فکری با 38 امتیاز به یکه تازی خود در صدرجدول ادامه دهند و مردان عباس آقایی هم با 18 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گیرند.

انتهای پیام/

نتایج هفته هجدهم لیگ دسته اول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار