خروجى هاى شفر در نقل و انتقالات زمستانى

خروجى هاى شفر سرمربى آلمانى تيم فوتبال استقلال در نقل و انتقالات زمستانى مشخص شد.

خروجى هاى شفر در نقل و انتقالات زمستانىبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با توجه به حضور شفر در تيم فوتبال استقلال در نهايت اين تيم توانست در ديدار هاى گذشته نتايج خوبى را در كارنامه به ثبت برساند اما با وجود نقل و انتقالات نيم فصل ٢ بازيكن از جمله يعقوب كريمى و بيت سعيد از جمع آبى پوشان جدا شدند تا جاى براى محسن كريمى و بهنام برزاى باز شود.

به هر ترتيب شفر براى جذب مهاجمان مورد نظر نياز دارد تا جاى خالى در ليست تيمش ايجاد كند در همين راستا به نظر داستان جدايى استقلال و جبارى قطعى است و او سومين گزينه خروجى آبى هاست.

پس از جبارى نوبت به پادوانى نيمكت نشين مى رسد كه البته او با استقلال قرارداد دارد و از این تيم جدا نمى شود.

از طرفى اين روزها بحث لژيونر شدن نورافكن مطرح است كه در نهايت شفر آب پاكى را روى دست اين بازيكن ريخته و او را به تيم ديگر نمى دهد چرا كه در صورت جدايى اين بازيكن ،استقلال بايد با هزينه خيلی بيشتری بازيكن ديگرى را جايگزين او كند.

نكته قابل توجه ديگر اينكه استقلال در صورت جذب مهاجمان جديد شهباززاده را به تيم ديگر مى فرستد و این در حالی است که شهباززاده از ذوب آهن پيشنهاد دارد و به طور حتم او با حضور بازيكنان جديد در نوک حمله تبديل به يک نيمكت نشين مى شود بنابراين احتمال جدايى او از استقلال وجود دارد.

به اين ترتيب استقلال در فصل نقل و انتقالات بين ٣ تا ٤ خروجى خواهد داشت كه نسبت به همان تعداد بازيكن جديد در ليست شفر قرار مى گيرند.


انتهای پیام/


لژيونرى نورافكن منتفى شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار