هفته هجدهم لالیگا،

سلتاویگو 2-رئال مادرید 2/دبل بیل پَرپَر شد

تیم فوتبال رئال مادرید در شب دبل گرت بیل مقابل تیم ستاویگو به تساوی رضایت داد.

سلتاویگو 2-رئال مادرید 2/از دست دادن 2امتیاز شیرین کهکشانی ها در بالایدوسبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های سلتاویگو و رئال مادرید در چارچوب هفته هجدهم لالیگا از ساعت 23 و 15 دقیقه در ورزشگاه بالایدوس مقابل هم قرار گرفتند.

شاگردان زیدان که برای عقب نیافتادن از تیم های بالانشین بارسلونا،اتلتیکو مادرید و والنسیا به حداکثر امتیازات این بازی نیاز داشتند، در نهایت به نتیجه ای بهتر از تساوی 2بر 2 مقابل میزبان خود دست نیافتند تا شاگردان زیدان بیشتر از صدر جدول فاصله بگیرند و امیدشان برای تکرار عنوان قهرمانی کمتر شود.

در ابتدا دانیل ووس در دقیقه 33 تیم میزبان را پیش انداخت اما بلافاصله گرت بیل بازیکن ولزی رئال مادرید در دقایق 36 و 38، برای تیمش گلزنی کرد و در حالی که بازی به نفع شاگردان زیدان در حال تمام شدن بود اما ماکسیمیلیانو گومز در دقیقه 88 با به ثمر رساندن گل تساوی مانع از پیروزی شاگردان زیدان در این بازی شد.

شاگردان زیدان با این تساوی 32 امتیازی شدند و با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیم ها همچنان در رده چهارم قراردارند.سلتاویگو هم با 22 امتیاز در جایگاه چهاردهم ایستاده است.

گفتنی است در جدول لالیگا بارسلونا با 48 امتیاز در صدر قرار دارد.

انتهای پیام/

تساوی تیم رئال مادرید مقابل سلتاویگو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار