توزیع بیش از ۲۶۵ میلیون لیتر نفت سفید در منطقه زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: بیش از ۲۶۵ میلیون لیتر نفت سفید در ۹ ماهه امسال میان خانوار‌های منطقه توزیع شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: بیش از ۲۶۵ میلیون لیتر نفت سفید در ۹ ماهه امسال میان خانوار‌های زیر پوشش شهری، روستایی و عشایری منطقه توزیع شده است.

کوروش بالادست افزود: این مقدار نفت سفید از طریق فروشندگی‌های شهری و تعاونی‌های روستایی در شهرستان‌های تابعه نواحی این منطقه در زاهدان، زابل، خاش و سراوان میان خانوار‌های تحت پوشش توزیع شده است.


وی گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی منطقه، دوری از مبادی تامین و محدود بودن ظرفیت ذخیره سازی انبار‌های نفت منطقه، بخشی از این سوخت به منظور ذخیره سازی در ماه‌های گرم سال میان خانوار‌ها توزیع شده است.


وی وضعیت ذخیره سازی و توزیع نفت سفید در منطقه را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و از مردم سیستان و بلوچستان خواست با انجام اقدامات بهینه سازی و صرفه جویی مصرف از اتلاف انرژی در منازل و محیط کار خودداری کنند.


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان وضعیت تامین گاز مایع را مطلوب دانست و گفت: ۸۲ هزار تن گاز مایع در ۹ ماهه امسال در منطقه توزیع شده است.


بالادست افزود: با پیگیری‌های لازم در بحث تامین، حمل و ذخیره سازی شرایط مطلوبی برای ارائه خدمات در زمینه توزیع گاز مایع وجود دارد.

انتهای پیام/گ

توزیع نفت سفید در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار