شورای شهر بروجرد؛

۲۱ تا ۲۲ میلیون یورو هزینه ساخت تله‌کابین در بروجرد

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر بروجرد گفت: هزینه احداث تله‌کابین در بروجرد ۲۱ تا ۲۲ میلیون یورو است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمدپرهام گفت: در دهه‌های گذشته هیچ اقدام جدی و عمرانی در شهر بروجرد صورت نگرفته و اگر هم اقدامات کوچکی صورت گرفته توسط بخش خصوصی انجام‌شده که البته آن‌هم در شان مردم این شهر نبوده است.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر بروجرد افزود: باید زیرساخت‎های گردشگری در شهرستان بروجرد فراهم شود و همه مسئولین باید در این راستا تلاش کنند. چند طرح گردشگری در شهرستان بروجرد به اجرا در خواهد آمد که یکی از آن‌ها احداث شهربازی و تله کابین است.

پرهام تصریح کرد: مکاتباتی با یک شرکت ایتالیایی تولیدکننده تجهیزات شهربازی و یک شرکت اتریشی سازنده تله‌کابین انجام‌شده تا در صورت توافق و آماده‌سازی طرح‌های لازم بتوان آن‌ها را به بروجرد دعوت کرد و در حال حاضر منتظر جواب این شرکت‌ها هستیم. برآورد اولیه هزینه احداث تله‌کابین توسط این شرکت با ۴.۵ کیلومتر طول و سه ایستگاه حدود ۲۱ تا ۲۲ میلیون یورو است.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر بروجرد بیان کرد: قرار است، یک طرح جامع ساماندهی در محدوده تپه شهدای گمنام تا پل تاریخی قلعه حاتم در فاز‌های مختلف عملیاتی و اجرایی شود. این طرح جامع شامل ایجاد شهربازی، ساماندهی تپه شهدای گمنام، دریاچه و باغ فدک، پل تاریخی قلعه حاتم و اتصال تله کابین از مجموعه تپه شهدای گمنام به سمت شهربازی است.

انتهای پیام/د

هزینه ساخت تله‌کابین در بروجرد ۲۱ تا ۲۲ میلیون یورو است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.