سارق ۱۴ ساله فضای مجازی دستگیر شد

رئیس پلیس فتای استان اصفهان گفت: نوجوانی ۱۴ ساله که مبلغ یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال را از حساب یکی از شهروندان به صورت اینترنتی برداشت کرده بود دستگیر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ سید مصطفی مرتضوی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه مبلغ یک میلیارد و 50 میلیون ریال از حساب وی به صورت اینترنتی برداشت شده بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و خاص موفق شدند سارق را که نوجوانی 14 ساله بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتای استان اصفهان با اشاره به اینکه متهم شاگرد یک مغازه بود، بیان کرد: زمانی که شاکی برای خرید کالا به مغازه‌ای مراجعه می‌کند فراموش می‌کند کارت عابر بانک خود را ببرد که شاگرد مغازه از این فرصت استفاده و مبلغ یک میلیارد و 50 میلیون ریال از حساب او برداشت می‌کند.

وی افزود: پیرامون این سرقت پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

مرتضوی گفت: هنگام مراجعه به فروشگاه باید مراقب کیف پول الکترونیکی خود باشید، هنگام خرید رمز بانکی توسط خودتان وارد شود و در صورت مفقودی کارت حتما به بانک مراجعه و نسبت به از بین بردن آن و صدور کارت جدید اقدام کنید.

 

انتهای پیام/م

 

دستگیری سارق فضای مجازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.