آغاز طرح تخفیف عوارض پروانه های ساختمانی همزمان با دهه فجر

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یاسوج گفت: طرح تخفیف عوارض پروانه های ساختمانی مسکونی و تجاری همزمان با دهه مبارک فجر در یاسوج آغاز می شود و تا آخر سال جاری ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سید ذبیح الله رمضانی در تشریح طرح های تخفیف عوارض صدور پروانه های ساختمانی شهرداری یاسوج افزود: طرح تخفیف عوارض صدور پروانه های ساختمانی از سوی شهرداری یاسوج پیشنهاد شده و به تصویب شورای اسلامی شهر یاسوج رسیده است.

رمضانی با بیان اینکه در این طرح پروانه های صرفا مسکونی و تفکیک عرصه و اعیان مشمول ۳۰ درصد تخفیف می شود، تصریح کرد: برای پروانه های تجاری، رفاهی، آموزشی و بهداشتی ۲۰ درصد تخفیف داده خواهد شد.

وی افزود: هم چنین برای پروانه های تجاری و مسکونی ۲۵ درصد تخفیف عوارض شهرداری اعمال خواهد شد.

رمضانی گفت: اگر مالکین قصد تخریب و نوسازی ملک خود را داشته باشند، پروانه جدید مشمول این تعرفه خواهد شد و همچنین هر پرونده ساختمانی تنها یک بار مشمول عوارض می شود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یاسوج گفت: جرائم ساختمانی از جمله کمیسیون ماده ۱۰۰، هزینه های نقل و انتقال و همچنین سهم شهرداری مشمول تخفیف نمی شود.

وی با بیان اینکه در ماه های بهمن و اسفند به دلیل حجم مراجعات ممکن است پرونده برخی مالکان تکمیل نگردد و شامل این تخفیف نشود، توصیه کرد: مالکانی که قصد دارند از مزایای این طرح بهرمند شوند از هم اکنون با مراجعه به شهرداری و دفاتر پیشخوان، نسبت به تشکیل پرونده، تهیه نقشه و انجام مراحل صدور پروانه اقدام کنند.

انتهای پیام/غ

آغاز طرح تخفیف عوارض پروانه های ساختمانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.