رویای فدراسیون فوتبال سراب شد

نمایندگان فوتبال ایران باید در کشور ثالث به مصاف حریفان خود در لیگ قهرمانان آسیا بروند.

رویای فدراسیون فوتبال سراب شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان مدعی بودند که نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا در ایران به مصاف حریفان خود می‌روند و حضور در کشور ثالث را تکذیب می‌کردند، اما در آن طرف آب‌ها مسئولان عالی رتبه فدراسیون جهانی فوتبال "فیفا" تاکید بسیاری برای برگزاری دیدار‌های نمایندگان ایرانی مقابل حریفان در کشور ثالث داشتند.

حتی این موضوع تا جایی پشت پرده باقی ماند که نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال هنگامی که برای قرعه کشی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راهی مالزی شده بودند از برگزاری مسابقات خود در کشور ثالث با خبر شدند. مسئولان عالی رتبه کنفدراسیون فوتبال آسیا در صحبت‌های خود اعلام کردند که هرگونه تصمیم در مورد اینکه ایرانی‌ها مقابل حریفان می‌توانند در کشور خود بازی کنند صحت ندارد و این موضوع باعث شد تا فدراسیون فوتبال در قبال موضع خود زیر سوال برود.

البته این روز‌ها مسئولان فدراسیون فوتبال با قدرت به موضع خود در مورد اینکه نمایندگان ایران در کشور ثالث بازی نخواهند کرد پا فشاری می‌کنند و حتی تهدید کردند که در صورت تصمیم مبنی بر برگزاری دیدار‌های نمایندگان ایران در کشور ثالث از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کناره گیری می‌کنند، که البته به نظر این حرف‌ها بیشتر به یک نمایش شبیه باشد تا سند رسمی چرا که روز گذشته «دوشنبه» خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تیم فوتبال الهلال عربستان در کشور کویت میزبان استقلال نماینده ایران خواهد بود و همین موضوع باعث شد تا یکی از مدیران باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان دهد.

حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره میزبانی تیم عربستانی از استقلال در کشور کویت گفت: این موضوع ضعف شدید فدراسیون فوتبال کشورمان را نشان می‌دهد و بخش بین الملل در این ضعف بیشترین سهم را دارد. عربستان عددی نیست که برای ایران تعیین تکلیف کند. بازی‌های ما در خارج از خانه بیش از میلیون‌ها تومان هزینه در برخواهد داشت و از همه مهم‌تر اینکه ما حمایت هوادارانمان را هم نداریم. دوستان در فدراسیون فوتبال این همه سر و صدا به پا کردند که برنده جدال با عربستانی‌ها هستند در حالی که باید با الهلال در کویت بازی کنیم که این موضوع جای تعجب دارد.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت میزبانی نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۶:۴۳ ۲۰ دی ۱۳۹۶
بازی در کشور ثالث کار خاینین به کشور است پس خاین نشوید
United States of America
ناشناس
۰۱:۰۷ ۲۰ دی ۱۳۹۶
اگه الان پرسپوليس هم گروه بود با عربستانى ها اقاى تاج همه تلاششو مى کرد که اىن اتفاق نيفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۹ دی ۱۳۹۶
لطفاتیمهاخارج بشن بزارید اونا برا خودشون قهرمان باشن اصلا ایران نباید با تیمهای عربستانی بازی کند فقط با باقی تیمها تا هر رفت مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۹ دی ۱۳۹۶
عیب نداره
Iran (Islamic Republic of)
تاجکیشیان
۱۵:۵۳ ۱۹ دی ۱۳۹۶
چرا در مقابل این عناصر هیچ تقدامی نمی شود . چرا مجمع فدراسیون به ملت پاسخگو نیست . چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۹ دی ۱۳۹۶
ننگتان باد اگر زیر بار بازی در کشور ثالث بروید.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مجید
۱۴:۰۵ ۱۹ دی ۱۳۹۶
آخه چرا
Poland
متخصص!!!
۱۱:۳۵ ۱۹ دی ۱۳۹۶
موقعی که دربرنامه نود اقایون مدعی بودن که ما درپرونده انجام بازیها بطور رفت و برگشت با باشگاههای عربستانی برنده شدیم وملاک انها نه سندی که نام ایران در ان درج شده باشد!!! بلکه ملاک ختم این پرونده را دست دادن رییس فیفا به اقای کفاشیان عنوان می کردن!!!! وبا قاطعیت ودر جدل لفظی با اقای فردوسی پور (ایشان مدعی بودن که چون فقط در این نامه نام سه کشورعربی قطر و امارات و عربستان برده شده بود ونامی از ایران ذکر نشده است،بنابراین این نامه ای اف سی درمورد برگزاری بازیهای رفت و برگشت ففط شامل ان سه کشوراست و شامل ایران نمی شود)که اقایی که مدعی خوب ودرست ترجمه کردن متون انگلیسی بودن!!! واین را به رخ اقای فردوسی پور کشیدن!!! وضع بدتراز این هم خواهد شد!! از کجا معلومه عربستانیها باز هم دبه نکنن و با فشار به ای اف سی !!! کشورهای اعلام شده توسط تیمهای مارا برای برگزاری بازیهایشان قبول کنن!!!!
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۱:۲۲ ۱۹ دی ۱۳۹۶
اگه نمیتونن میزبانی بگیرن انصراف بدن!اگه واقعا حق با ما هست پس از چی میترسن؟حالا نهایتش یه سال محروم بشیم بهتر از این شرمساریه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۹ دی ۱۳۹۶
من عرب هستم عرب خوزستان ایرانی هستم افتخار میکنم.ولی ازاینکه عربستان برای ایران شاخ وشکنجه می کشه اعصابم خراب میشه..
آخرین اخبار