در واکنش به اقدامات اخير اغتشاشگران؛

تظاهرات مردمی علیه اقدامات اخیر اغتشاشگران در سلماس

مردم انقلابی سلماس با حضور پرشور در راهپیمایی، اقدامات اخیر آشوبگران را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،  صبح امروز دوشنبه ١٨ دی ماه 96 مردم سلماس در پاسخ به اقدامات مداخله جویانه برخی کشورها از جمله آمریکا در موضوع تجمعات اعتراضی اخیر که در کشور برگزار شد، راهپیمایی کردند.

حجت الاسلام سيد محمد موسوي  امام جمعه سلماس در اين راهپيمايي گفت: اعتماد به دشمن از جمله علل بروز غفلت بوده و هرگز نباید از حیله و مکر دشمن غفلت کرد و همواره باید در مقابل تهدیدات دشمن ایمن بود ،بی‌مسئولیتی و بی‌ تعهدی و همچنین سهل‌انگاری و بی برنامگی نیز از جمله علل بروز غفلت است.

وي در ادامه پرچم ایران را نماد ملیت کشور دانست و افزود: اگر کسی مخالفتی دارد، نباید با آتش زدن پرچم ایران به نام مبارک الله و ملت ایران توهین کند.

امام جمعه سلماس تاکید کرد: در این فتنه جدید مشخص شد که آمریکا و رژیم صهیونیستی چقدر با مردم قهرمان ایران دشمنی دارند.

وي با تاکید برهدف دشمنان مبنی بر راه اندازی فتنه و آشوب در کشور، بیان کرد: مردم و مسئولین باید با حفظ هوشیاری و دقت در تحرکات دشمن و توجه نکردن به جنگ تبلیغاتی آنان علیه جمهوری اسلامی،‌ دشمنان را همچون گذشته در توطئه هایشان ناکام بگذارند.

نماينده ولي فقيه در سلماس اظهار كرد: در حوادث اخیر، مردمی که واقعا از مشکلاتی برخوردار بودند هیچ موافقتی با این اغتشاشات نداشتند.

وي افزود: آشوبگران چهره‌ای دیگر در این حوادث خود را نشان داد که هیچ ربطی به اعتراضات مردمی نداشت و سعی داشت این موج را به سمت دیگر بکشاند.

حجت الاسلام موسوي با اشاره به فشارهای اقتصادی و مشکل بیکاری در جامعه، تصریح کرد: مسئولين بايد به مشكلات مردم رسيدگي كنند و درصدد رفع آن تلاش نمايند.

وي افزود: اعتراض های قانونی حق مردم است اما نباید با ایجاد اغتشاش و فتنه، امنیت اجتماعی را به هم ریخت و آسایش مردم را سلب کرد.

امام جمعه سلماس ادامه داد: اقتدار نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست و ملت ایران هرگز اجازه نمی‌دهند که خون شهدا پایمال شود و دوران استبداد بازگردد.

وي در پايان گفت: طبق شواهد و اسنادی که افشا شده پشت صحنه اغتشاشات اخیر ایران ،کشورهای آمریکا، اسرائیل و رژیم صهیونیستی در کنار آل سعود قرار داشته است.

انتهای پیام/م

راهپیمایی مردم سلماس علیه اقدامات اغتشاشگران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید سلماسی
۱۴:۲۴ ۱۸ دی ۱۳۹۶
سلام درود بر مردم فهیم شهرم
درود بر غیرتتان با هر زبان مذهبی
همه امروز آمدن شعار غیرت را به عمل نشان دادند