پیشرفت ۶۳ درصدی ساماندهی ورودی شهر همدان

رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان از پیشرفت ۶۳ درصدی فاز یک پروژه تعریض دو لاین و ساماندهی ورودی همدان از سمت ملایر خبرداد.

پیشرفت ۶۳ درصدی پروژه ساماندهی ورودی شهر همدان از سمت ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی رحیمی فر رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان دربازدید از روند اجرای پروژه ساماندهی و تعریض معبر ورودی شهر همدان از سمت ملایر گفت: طرح از پیشرفت  خوبی برخوردار است و باید هر چه سریعتر با کیفیت استاندارد اجرایی شود.

 رحیمی فر با اشاره به قرار گرفتن در فصل سرما و بارش برف اظهار کرد: به دلیلی لغزنده بودن جاده باید پیمانکار  اجرای طرح موارد ایمنی در مسیر را رعایت کند.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر خاکریزی و برداشت ها به متراژ ۱۴۰۰ متر مربع انجام شده است، اضافه کرد: هم اکنون پروژه در مرحله بیس ریزی است و همزمان اجرای طرح جدول گذاری از میدان امام حسن (ع) نیز شروع شده و جدولگذاری گرانیتی رفوژ وسط نیز در دستور کار قرار گرفته است.

 رحیمی فر یادآور شد: برای این پروژه یک میلیاردو ۴۵۰ میلیون تومان از اعتبارات استانی اختصاص یافته که تا کنون از این اعتبار مبلغی اخذ نشده و برای اتمام طرح یک میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان دیگر نیاز است که شهرداری هزینه خواهد کرد.

 وی ادامه داد: مدت زمان فصل کاری طرح ۲ و نیم ماه پیش بینی شده و در صورت مناسب بودن شرایط جوی مناسب اجرای پروژه در مدت زمان مقرر به اتمام می رسد.

 رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان همچنین به  اجرای طرح های زیباسازی و فضای سبز طرح اشاره کرد و گفت: نقشه های فضای سبز دریافت شده و طراحی برای رفوژ وسط جاده هم انجام خواهد شد.

 رحیمی فر با بیان اینکه در بخش منظر شهری طرح ساماندهی تابلوها، رنگ آمیزی جداره ها و دیواره ها و دیوار نویسی هم بزودی آماده می شود. 

 وی با اشاره به انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری ۲۰۱۸ آسیا اظهار کرد: طرح های موقتی برای ساماندهی ورودی شهر از میدان امام حسن (ع)   برای ایام نوروز و ورود میهمانان عید در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/ج

پیشرفت در روند پروزه ساماندهی  ورودی همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.