احدی: تا رقابت‌های آسیایی ۲ مسابقه انتخابی دیگر برگزار می‌کنیم/هیچ بوکسوری حاشیه امنیت ندارد

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: در نظر داریم تا آغاز رقابت‌های آسیایی ۲ مسابقه درون اردویی دیگر را بین نفرات برگزار کنیم.

احدی: تا رقابتهای آسیایی 2 مسابقه انتخابی دیگر برگزار می کنیم/هیچ بوکسوری حاشیه امنیت ندارداکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط اردوی انتخابی تیم ملی بوکس بیان کرد: تا قبل از این رقابت‌ها 40 بوکسور در اردوی تیم ملی بوکس حضور داشتند و آن‌ها از برترین بوکسور‌های تمام استان‌های سراسر کشور بودند.

او ادامه داد: این رقابت‌ها سومین مرحله انتخابی درون اردویی تیم ملی بوکس است که در پایان آن تعداد نفرات راه یافته به اردو‌های آتی ۲۰ نفر می‌شود و به طور حتم شرایط هر روز برای بوکسور‌ها سخت‌تر از گذشته می‌شود چرا که با نزدیک‌تر شدن به مسابقات‌آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ ما باید نفرات اصلی مد نظر خودمان را شناسایی و انتخاب کنیم. با این وجود در اردوی تیم ملی هیچ بوکسوری حاشیه امنیت ندارد و هر کسی که عملکرد بهتری داشته باشد عضو تیم ملی می‌شود.

او ادامه داد: تا آغاز رقابت‌های آسیایی ما ۲ مسابقه درون اردویی دیگر را بین نفرات برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم ترکیب اصلی تیم ملی را برگزینیم.

احدی در مورد ثوری رئیس فدراسیون بوکس گفت: من شناخت کاملی از ثوری دارم و امیدوارم او با تجارب موفقی که در کارنامه اش داشته بتواند در فدراسیون بوکس هم قدم‌های خوب و تاثیر گذاری را بردارد تا بوکس نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام/

اظهارات احدی درباره شرایط اردویی تیم ملی بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار