نماینده مردم بندرماهشهر عنوان کرد؛

توسعه سرمایه گذاری تنها راه خروج از شرایط نامناسب اقتصادی

نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام در مجلس شورای اسلامی تنها راه حل برون رفت از وضعیت اقتصادی نامناسب را توسعه سرمایه گذاری دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی گلمرادی، نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام در مجلس شورای اسلامی در حاشیه همایش سرمایه گذاری و نقش رسانه ملی در توسعه سرمایه گذاری حوزه انتخابیه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: وضعیت و شرایط اقتصای موجود کشور بیانگر وجود اشکال و ایراد در این مساله است، چرا که شرایط موجود نتوانسته پاسخگوی مناسب مردم باشد.

وی تصریح کرد: از این رو اگر به دنبال برون رفت از وضعیت نامناسب اقتصادی هستیم باید به گونه ای دیگر و رویکردی متفاوت، به سراغ ایجاد ظرفیت های سرمایه گذاری برای حل مشکل برویم و با برگزاری این همایش بر آن هستیم به طریق مناسب تری از طریق تقویت رسانه ها به ویژه صدا و سیما و در نظر گرفتن بودجه اختصاصی، به شکل برجسته ای فرصت های سرمایه گذاری را معرفی کنیم که موجب تشویق سرمایه گذاران به این منطقه باشیم.

گلمرادی در ادامه با تاکید بر همت مضاعف مسئولان برای تسهیل سرمایه گذاری در حوزه انتخابیه ماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام اذعان داشت: مسئولان نیز باید دلسوزانه تر از گذشته به موضوع جذب سرمایه گذار توجه داشته باشند و مسیر سرمایه گذاری را در حوزه انتخابیه تسهیل کنند، چرا که حوزه انتخابیه ما نسبت به سایر نقاط کشور شاخص های اقتصادی منحصر به فردی دارد که باید به نحو شایسته از آن ها برای رشد و توسعه اقتصادی منطقه بهره ببریم.

این نماینده اظهار کرد: وجود 21 پتروشیمی مادر، بزرگ ترین پایانه حمل و نقل دریایی کشور، شرکت نفت و گاز آغاجاری، ظرفیت های دریایی شهرستان هندیجان و سیستم حمل و نقل چند وجهی همه بیانگر وجود تمام بسترهای اقتصادی برای توسعه سرمایه گذاری در منطقه است.

نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: وجود آمار بالای بیکاری در کنار این ظرفیت ها نشانگر وجود سوء مدیریتی و سوء استفاده از این ظرفیت های اقتصادی است.

علی گلمرادی افزود: همت مضاعف مسئولان حوزه انتخابیه و وجود همدلی در بین آن ها برای پیشبرد امور از جمله توسعه سرمایه گذاری، می تواند نوید بخش تحولی قابل توجه در این حوزه باشد.

انتهای پیام/گ

راه خروج از شرایط اقتصادی نامناسب با توسعه سرمایه گذاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.