معاون فرماندر شوش گفت: 17 کمیته بزرگداشت دهه فجر از روز دوشنبه فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسن آل کثیر، معاون فرماندار شوش در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و تقارن آن با ایام فاطمیه بیان داشت: برگزاری شکوهمند آئین های دهه مبارک فجر در شهرستان از اهمیت خاصی برخوردار است و کمیته های اجرایی باید پا به پای مردم و مسئولان در این راستا نقش آفرینی نمایند.

وی کمیته های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شوش را شامل کمیته های ارتباطات و اطلاع رسانی، ایثارگران، فرهنگیان و دانش آموزی، انتظامی و امنیتی، کارگری، اصناف، زنان و خانواده، ورزشی، روستایی، قرآن، مساجد و تشکل‌های اسلامی، افتتاح پروژه ها و کمیته بسیج عنوان کرد.

آل کثیر همکاری تمامی دستگاه ‌های اجرایی شهرستان را در این امر مهم خواستار شد و ابراز امیدواری کرد؛ با هماهنگی عمومی، آئین های ویژه دهه فجر امسال با شکوه تر از سال گذشته در سطح شهر و روستاهای شوش برگزار گردد.

فرماندار شوش اذعان داشت: دست نوشته ها، پارچه نوشته ها و پرچم های مرتبط با آئین های ویژه بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی دستگاه های اجرایی تهیه شده و برای فضاسازی شهری در اختیار شهرداری ها قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از باورها و اندیشه‌های دینی است و این انقلاب، فرهنگی برای جاری کردن انگیزه و تلاش در جامعه است.

عبدالحسن آل کثیر افزود: عزت و سربلندی امروز کشور را باید مدیون انقلاب مردم در سال 57 بدانیم و مراسم های ویژه دهه مبارک فجر باید چنان باشکوه برگزار شود که شیرینی آن همواره در قلب مردم بماند.

انتهای پیام/گ

کمیته های بزرگداشت دهه فجر فعالیت خود را آغاز کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.