آموزش و نقد ۲ مقوله مهم در فراگیری هنر است

مدیر مسئول روزنامه زاهدان گفت: آموزش و نقد ۲ مقوله مهم در فراگیری هنر است به طوری که هنرمند با ایجاد ظرفیت نقد کردن و نقد پذیری شرایط رشد خود و جامعه را فراهم می‌کند.د.

 محمد تقی رخشانی  مدیر مسئول روزنامه زاهدان در آیین آغاز فعالیت مجدد موسسه فرهنگی و هنری نی زار در شمال سیستان و بلوچستان گفت: نقد و نقد پذیری سبب پیشرفت در حوزه موسیقی، شعر، تئاتر، فیلم، عکاسی، نقاشی و سایر هنر‌ها می‌شود به طوری که باید ظرفیت نقد پذیری و بیان نقد در هر محفل هنری ایجاد شود.


وی اجرای برنامه‌های ماندگار و لذت بخش از سوی موسسه فرهنگی و هنری نی زار را خواستار شد.


وی بیان کرد: بدون تردید در هر رشته هنری تمرین، سرمایه گذاری و آموزش بسیار حائز اهمیت است.


مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری نی زار نیز در این مراسم گفت: این موسسه از ۲ سال گذشته فعالیت فرهنگی و هنری خود را در زابل آغاز کرده و تاکنون توانسته نمایشگاه‌های متعدد، جشن‌ها و همایش‌های مختلف برگزار کند.


مهدی کشته گر از حمایت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زابل تقدیر کرد و اظهارداشت: با توجه به شرایط اقلیمی منطقه سیستان برپایی جشن‌های مختلف در دستور کار موسسه فرهنگی و هنری نی زار قرار گرفت و تاکنون در مناسبت‌های مختلف این جشن‌ها با کیفیت مطلوب برگزار شده است.


وی بیان کرد: فضای رقابتی میان هنرمندان منطقه به عنوان یکی از اهداف موسسه فرهنگی و هنری نی زار ایجاد شده است و طی ۲ سال اخیر گروه‌های مختلف هنری در شهر‌های شمالی سیستان وبلوچستان شروع به فعالیت کرده اند.

انتهای پیام/گ

آموزش و نقد لازمه هنر آموزی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار