۶۸ دفاتر پیشخوان دولت خدمات الکترونیکی گاز ارائه می دهند

مديرعامل شركت گاز استان زنجان گفت: 68 دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان خدمات گازرساني انجام مي دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، و به نقل از روابط عمومي شركت گاز زنجان، عسگريان مديرعامل شركت گاز استان با اشاره به این که با برنامه‌ریزی صورت گرفته دفاتر پیشخوان دولت ‌برای شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، خرمدره، طارم ، ماهنشان و ايجرود راه‌اندازی مي شود گفت : گاز زنجان در راستاي ارائه هر چه بهتر خدمات و فراهم شدن مراکز متعدد خدمات رسانی به مشترکین و تسهیل انجام امور و رضایتمندی مشترکین، با هماهنگی دفتر فناوری اطلاعات استانداری زنجان و همکاری انجمن دفاتر پیشخوان دولت نسبت به واگذاری تعدادی از خدمات مشترکین در این دفاتر اقدام كرده است.
وی در ادامه افزود : براي افزایش خدمات، رفاه و رضایتمندی مشتركان، سهولت در رفت و آمد و تسریع در ارائه خدمات به شهروندان؛ 68 دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان خدمات گازرساني انجام مي دهند.
به گفته عسگریا ن در حال حاضر خدمات ارائه شده شامل اشتراک پذیری، تغییر نام، صدور قبض المثنی، کسر بدهی، ارائه سوابق، تسویه حساب و محاسبه گاز بها است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در آینده ای نزدیک با ارتباط سرویس های خدماتی ارگانهای دیگر از قبیل اداره پست، ثبت احوال و ... براي کنترل مدارک، اين خدمات افزایش یافته و این اقدام؛ تاثیر مستقیم و موثري در عدم دریافت کپی مدارک و کاهش استفاده از کاغذ خواهد داشت.
مديرعامل شركت گاز استان زنجان گفت : در راستای خدمات رسانی به مشترکان گاز استان 22 خــدمت به دفــاتر پیشخـــوان دولت واگذار خواهد شد.


انتهای پیام /ک


گسترش خدمات رسانی شرکت گاز در زنجان در آینده ای نزدیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.