روزی که اولین آیفون معرفی شد + فیلم و عکس

در 19 دی ماه 1385، استیو جابز مؤسس اپل، اولین گوشی هوشمند این شرکت را رونمایی کرد.

یازدهمین سالگرد معرفی آیفونبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یازده سال پیش در در تاریخ 19 دی ماه 1385مصادف با 9 ژانویه 2007 استیو جابز مؤسس اپل، اولین گوشی هوشمند خود را معرفی کرد. 

مجموعه نمایشگاهی ماسکانی سنتر در سانفرانسیسکای کالیفرنیا، جایی بود که استیو جابز در آن روی صحنه رفت و اولین گوشی هوشمند شرکت اپل را معرفی کرد. جابز در ابتدای سخنرانی‌اش از تغییر نام این شرکت از Apple cpmputer inc به Apple inc خبر داد، سپس درباره تولید تلویزیون دیجیتال اپل گفت. جابز در نهایت از دستگاه هوشمندی رونمایی کرد تاکنون یکی از قطب‌های درآمد این شرکت بوده است. 

استیو جابز در آن روز درباره سه محصول اپل یعنی آیپاد با صفحه نمایش لمسی، دستگاه هوشمندی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد و تلفن همراه که ظهورش تحول عظیمی در فناوری ایجاد کرد.

جابز با این مقدمه به سراغ محصولی رفت که همه این قابلیت‌ها را یک جا داراست. او در 19 دی ماه روی صحنه ماسکانی سنتر، از اولین گوشی هوشمند رونمایی کرد. 

از آن روز به بعد 9 ژانویه به عنوان تولد اولین گوشی هوشمند اپل نامگذاری شد. و امروز 19 دی این شرکت یازدهمین سالگرد این اتفاق را جشن می‌گیرد. 

در ادامه ویدئویی از سیر تکاملی آیفون در طول این سالها ارائه شده است.

یازدهمین سالگرد معرفی آیفون

انتهای پیام/

 سالروز تولد اولین آیفون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار