مدیر امور برق بسطام ;

احداث 16 ایستگاه هوایی توزیع برق در بسطام

مدیر امور برق بسطام گفت : از ابتدای سال 96 تا به حال ، 16 ایستگاه هوایی توزیع برق با ظرفیت 850 کیلوولت آمپر در این بخش احداث شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، جمال فرخ زاده مدیر امور برق بسطام با اشاره به برقراری سه هزار و 870 متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی گفت : شش هزار و 489 متر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی در 9 ماهه سال جاری به انجام رسیده است .

وی با ابراز این که 15 هزار و 981 متر شبکه توزیع برق در این منطقه اصلاح گردیده اظهار داشت : با تلاش کارکنان این امور، سه هزار و 870 متر شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده است .

فرخ زاده به اجرای 291 پروژه عمرانی برق رسانی در بازه زمانی قید شده اشاره کرد و گفت : 214 دستگاه سرچراغ جدید برای بهسازی روشنایی معابر دایر گردیده است .

مدیر امور برق بسطام تصریح کرد : مبلغ 13 میلیارد و 412 میلیون ریال در راستای اجرای تاسیسات صنعت توزیع برق بسطام در مدت زمان ذکر شده ، سرمایه گذاری شده است .

وی همچنین تصریح کرد : ارتباط فیدرهای میغان و پلیس راه ، احداث یک هزار و 273 متر خط فشار متوسط هوایی و 200 متر شبکه 20 کیلوولت زمینی در جاده جنگل ابر ، تعویض و تقویت یک هزار و 46 متر شبکه فشار متوسط فیدر رزمندگان در جاده مجن، تامین برق چاه آب شرب روستای ابر ، تبدیل دو هزار و 520 متر شبکه سیمی روستای شاهکوه سفلی به کابل خودنگهدار و برقرار یک دستگاه پست هوایی عمومی در روستای چهار باغ ، از اقدامات پیش بینی شده سه ماهه چهارم این امور است.

انتهای پیام / ه

اجرای 291 پروژه عمرانی برق رسانی در بسطام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.