خدمت‌رسانی به نیازمندان در دستور کار آستان قدس رضوی است

تولیت آستان‌قدس رضوی گفت: آستان قدس‌رضوی حمایت از نیازمندان و مستضعفان جامعه و آسان‌سازی روند زیارت بارگاه علی ابن موسی‌الرضا (ع) برای عاشقان امام هشتم را در دستور کار جدی خود قرار داده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز در نشست فعالان ونخبگان فرهنگی منطقه سیستان در حسینیه شهیدین زابل اظهار داشت: آستان قدس‌رضوی تاکنون در زمینه خدمت‌رسانی در زمینه‌های معیشتی، فرهنگی، اقتصادی و علمی افراد نیازمند تلاش‌های زیادی را انجام داده که به فضل الهی به موفقیت‌های خوبی هم دست یافته، اما کافی نیست و این روند باید ادامه دار باشد.

تولیت آستان‌قدس رضوی افزود: منطقه سیستان با مشکلات فراوانی رو به رو است و این امر نیازمند عزم جدی‌تر مسئولان برای پیگیری و رفع آن‌ها است که امیدواریم با کار و تلاش مضاعف، روز‌های روشنی برای این منطقه رقم بخورد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از مردم قصد تشرف به مشهد مقدس را دارند، آستان قدس رضوی نیز تسهیل امر سفر زائران برای زیارت امام رضا (ع) را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا تاکنون بیش از هزار نفر با حمایت مالی و معنوی آستان قدس، توفیق پابوسی و زیارت امام هشتم را کسب کرده‌اند و تلاش می‌کنیم که هیچ فردی به دلیل عدم تمکن مالی از نعمت زیارت محروم نماند.

آیت الله رئیسی افزود: قصد داریم تعداد بیشتری از مردم منطقه از خدمات آستان‌قدس‌رضوی بهره‌مند شوند که با توجه به استعداد‌های فرهنگی و مذهبی موجود در منطقه، مجتمع فرهنگی، اجتماعی و خدماتی آستان‌قدس در این منطقه راه اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: مردم سلحشور ایران اسلامی همواره از جان و مال خود برای حفظ ارزش‌ها و استحکام پایه‌های نظام اسلامی خرج کرده‌اند و در هیچ زمینه‌ای از آن‌ها کوتاهی مشاهده نشده که این موضوع وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرده و آن‌ها نیز باید برای خدمت‌رسانی مادی و معنوی به مردم تمام تلاش خود را بکنند.

تولیت آستان قدس‌رضوی بیان کرد: مردم سیستان به ولایت‌مداری شهرت یافته‌اند و هیچ‌گاه این ویژگی آن‌ها دچار خلل و یا ضعف نشده و مسئولان نیز باید قدردان باشند.

انتهای پیام/پ

نشست فعالان ونخبگان فرهنگی منطقه سیستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۰ دی ۱۳۹۶
درود بر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی