امداد رسانی هلال احمر گلستان به ۸ هزار آسیب دیده

معاون امداد و نجات هلال احمر استان گلستان از امداد رسانی به ۷ هزارو ۹۸۰ نفر حادثه دیده در ۱۵ مورد حادثه ثبت شده در هلال احمر خبر داد.

صیاد معاون امداد و نجات هلال احمر استان گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛گفت:براساس ۱۵ مورد حوادث ثبت شده در هلال احمر مانند: آتش سوزی، برف و کولاک، خدمات حضوری، خدمات مناسبتی، رانش زمین، ریزش آوار، زلزله، سیلاب، حوادث کوهستانی وهوایی ماموران این نهاد از ابتدای سال تا کنون به ۷ هزارو ۹۸۰ حادثه دیده، کمک و امداد رسانی شده است.

صیاد افزود: از ابتدای سال تا کنون ۱ هزار و ۳۲۰ حادثه اتفاق افتاده است که ۲ هزارو ۹۳۷ نفر مصدوم شده اند که از این تعداد ۱ هزارو ۱۰۸ نفر به مراکز درمانی انتقال داده شد و همچنین ۴ هزارو ۱۶۲ نفر رهاسازی و امداد رسانی شدند.

وی ادامه داد: بر اساس حوادث رخ داده ۱ هزارو ۹۵۹ تیم عملیاتی در حوادث مختلف برای امداد رسانی حضور داشتند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان گلستان گفت:بیشترین حادثه مربوط به جاده‌ها با ۸۲۱ مورد، خدمات حضوری در پایگاه‌ها با ۲۱۵ مورد و امداد رسانی درحوادث شهری و کوهستانی بوده است.

صیاد گفت: با حضور ۱۱۱ تیم عملیاتی و ۳۶۴ نجاتگر درارتفاعات ۶۷ مورد حادثه کوهستانی با ۴۳ مصدوم و ۱۴۵ آسیب دیده امداد رسانی شده است.

انتهای پیام /گ
 

امداد رسانی به آسیب دیدگان با کمک هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.